וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי אס-קרוס: רכב פנאי לכל המשפחה

סוזוקי אס-קרוס קונספט מפלס את הדרך של היצרנית היפנית לסגמנט הקרוסאוברים המשפחתיים באירופה. על הכביש במחצית השניה של 2013

סוזוקי הציגה בתערוכת פריס את הקונספט המשפחתי אס-קרוס, רכב פנאי שיתברג כך מקווים בחברה היפנית בצמרת הקרוסאוברים הפופולארים כדוגמת ניסאן קשקאי וסקודה יטי. האס קרוס ימצא את עצמו במשפחה קצת מזדקנת, כשבינו לבין הויטרה הגדול והוותיק עומד סוזוקי SX4 ומתחת כאמור הסופר-מיני סוויפט, והמיני אלטו.

מכוון שסדרת הקרוסאוברים בסוזוקי למעשה אינה קיימת (גרנד ויטרה נופל למשבצת של שטח-חצי קשוח), סוזוקי תולה הרבה תקוות באס-קרוס החדש. על פי נתוני היצרנית, מדובר בדגם תחרותי מאוד בקבוצה שיתאים לחמש נפשות בנינוחות: אורכו 4.3 מ', רוחבו 1.84 מ', גובהו 1.60 מ' ובסיס הגלגלים עומד על 2.60 מ'. אחד על אחד, בינו לבין הקשקאי פערים מזעריים (לקשקאי אף בסיס גלגלים גדול במעט).

סוזוקי מציינת שהכיול של הדגם נוטה לריסון רך, כלומר תהיה לו יכולת עבירות מעטה (אם בכלל) שתוגבל לשבילים והוא יהיה פרטנר נעים לנסיעה בכבישים. עוד לדבריה תא המטען יציע נפח מרשים לנשיאת ציוד (שימושי יותר מזה של ניסאן כנראה) וכן ישאב את התנהגות הכביש, מראה הפנים, הגימור והציוד שלו מהמשפחתית הגדולה קיזאשי (שאינה משווקת בישראל כאמור).

פרטים אחרים כמו מרווח גחון לא פורסמו, אם כי באירופה מדווחים על כ-17-19 ס"מ. המנועים ברובם יהיו אטמוספרים בהספקים של עד 160 כ"ס בשידוך לתיבות אוטומטיות וידניות. עוד פרטים על אס-קרוס ייחשפו לקראת תחילת שנת 2013.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב
פורום הרכב של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully