וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה לנשים: ריינג' רובר איווק

התואר הוכרז במסגרת תערוכת פריס על ידי חבר שופטות המורכב מ-12 מדינות. בקבוצת הסדאן זכתה ב.מ.וו סדרה 3 ובקרב המשפחתיות העממיות הונדה סיוויק

Women World Car of the Year, "מכונית השנה לנשים". מתברר שמתקיימת תחרות כזו כמה חודשים לקראת סיום השנה הלועזית מאז 2009, אבל היא לא תמיד מתווספת לכותרות הראשיות באירופה. השנה לשם שינוי, יש מי שהחליט לפרסם את התוצאות ברחבי הרשת ולקדם את הנושא בצורה רצינית עם סיום תערוכת פריס, כך שגם אנחנו יכולים לדווח על הזכיות.

את הפרס הגדול, קטפה ריינג'-רובר איווק, מכונית הפנאי-שטח הקומפקטיות והיוקרתית של מותג לנד-רובר. האיווק ליקטה את מרב קולות השופטות מ-12 המדינות הבוחרות מתוך ארבע קטגוריות, והקדימה בנקודות בודדות את ב.מ.וו סדרה 3 החדשה ואודי Q3 שצברו מספר נקודות זהה ותפרו את המקום השני.

החלוקה לקבוצות הציבה את הריינג' רובר איווק בפלח היוקרה, שם היא זכתה בראשות הבית לפני יגואר XJ החדשה ואודי A6. בסגמנט מכוניות המשפחה ב.מ.וו סדרה 3 זכתה במקום הראשון לפני אודי Q3 (רכב פנאי קומפקטי) כשאת המקום השלישי כובשת פורד פוקוס הפופולארית. מכונית הספורט הטובה ביותר על פי דעתן של הנשים היא פורשה 911 כשאחריה יגואר XKR ומרצדס SLK החדשה.

בקטגוריית המכונית העממית והחסכונית, הונדה סיוויק החדשה צברה נקודות רבות כדי להתברג היטב במקום הראשון. פולקסווגן אפ! הקטנה במקום השני ופורד פיאסטה המחודשת במקום השלישי.

"התחרות הייתה צמודה מאוד" אומר מנהל האירוע גרנט ת'ורנתון. "היו הרבה תהפוכות בין מקומות 2 ו-3, אבל בסוף הייתה לנו מנצחת ברורה ומשכנעת בכל קטגוריה". על הזכייה של לנד-רובר העידו בכיריה כי החברה משקיעה מאמצים אדירים בניתוח כוחות השוק והתוצאות מדברות בעד עצמן. "הזכייה של האיווק משקפת את היכולת של הדגם הזה לגעת ברבדים שונים בכל העולם". כנראה שבר רפאלי יודעת לבחור ווינריות.

עוד חדשות בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully