וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אגסי ובטר פלייס: הסוף, כמעט

9.10.2012 / 20:33

שי אגסי פורש ביוזמתו גם מדירקטוריון בטר פלייס, ימים אחדים לאחר שהודח מתפקידו כמנכ"ל. האם החברה בישראל תצומצם משמעותית?

הקרע בין שי אגסי, יוזם פרויקט המכונית החשמלית בישראל והחברה לישראל מעמיק. ימים אחדים לאחר שהודח מתפקידו כמנכ"ל חברת בטר פלייס בישראל ומינוי אוון תורנלי, מנכ"ל החטיבה האוסטרלית של החברה במקומו, שי אגסי מודיע על פרישה גם מדירקטוריון החברה. כעת עולה השאלה מה יעשה אגסי גם במניותיו בחברה והאם ימכור גם את אלה כדי לבצע התנתקות מלאה מהפרויקט השאפתני.

המהלך האחרון נובע ככל הנראה מקרע שהתפתח בינו לבין משפחת עופר, הבעלים של החברה לישראל, שהנה המממנת העיקרית של פרויקט המכונית החשמלית בישראל. מימון שהגיע לכדי כמיליארד שקלים.

בהודעה זו, הקדים אגסי למעשה את אוון תורנלי, אשר כינס לשעות הבוקר המוקדמות של יום רביעי מסיבת עיתונאים דחופה בנושא עתידה של בטר פלייס העולמית והישראלית. להערכתנו, צפוי תורנלי להודיע על שורה של שינויים אירגוניים בבטר פלייס ישראל בניהם צמצום משמעותי של כוח האדם, מאחר ותשתית הטעינה והחלפת הסוללה הוקמה, המערך הממוחשב פעיל וכדומה, כך שאין עוד צורך במתפחים, באנשי תוכנה ובקבלנים בפועל ששימשו להקמת התחנות להחלפת הסוללה.

כמו כן, להערכתנו, יודיע אוון תורנלי על מעבר למכירה מוסדרת באולמות התצוגה של חברת קרסו, יבואנית רנו וניסאן - מהלך שאמור לשפר את מכירות המכונית החשמלית ולהנגישה אל הציבור במגוון מוקדים בישראל. זאת לפי הערכתנו משום שאנשי בטר פלייס אינם מנוסים במכירת כלי רכב, לעומת אנשי קרסו. בנוסף לכך, יתכן ותורנלי יבשר גם על שינויי תמחור ותמריצים לרוכשי המכונית החשמלית, מתוך המטרה לעורר את המכירות המדשדשות.

אולם, בשלב זה מדובר עדיין בהערכות ואת הפרטים המלאים אודות עתידה של בטר פלייס בישראל ובעולם נביא אליכם בשעות הבוקר המוקדמות (רביעי).

עוד על בטר פלייס בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully