וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טס על הקרקע: פורשה קאיין טורבו S

פורשה חשפה את הגרסה החזקה ביותר בסדרת הפנאי קאיין. מציגה את הטורבו S החדשה עם מנוע בעל תפוקה של 550 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות

בלי סדנאות שיפורים וללא חבילות טיונינג מהוקצעות, פורשה חושפת חודש וחצי לפני פתיחת תערוכת הרכב האמריקנית בלוס אנגל'ס, את המהדורה הקיצונית ביותר של הקרוסאובר הספורטיבי והמפואר קאיין, עת היא משיקה את הטורבו S המתוגברת קלות. נכון לעת זו, זוהי המהדורה החזקה ביותר של הקאיין לצידה של הטורבו הרגילה.

הקאיין טורבו S מצוידת במנוע זהה לזו של גרסת הטורבו, אולם כאן מחלץ ה-4.8 ל' V8 תפוקה מרבית של 550 כ"ס (500) ו-76.5 קג"מ. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים מסוג טיפטרוניק אס השולחת את העוצמה לכל הגלגלים, מסיימת הקאיין טורבו S את המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ולא נתקעת במגביל מהירות ב-252 קמ"ש, אלא ממשיכה עד 281 קמ"ש מרביים. פורשה אף מתגאה בצריכת דלק ממוצעת של 6.3 ק"מ לליטר בעיר ועד 10 ק"מ בנסיעה בינעירונית. לא רע לרכב שמשקלו מעל 2.2 טון.

פורשה לא התעמקה יתר על המידה במרכיבים חיצוניים, כך שהיקף התוספות מודגש בחישוקי 21 אינטש גדולים, כיתובים רלוונטים לדגם ומעט כרום וחיפוי ייחודי סביב השבכה הקדמית. בתא הנוסעים מקבל הנהג בזכות חבילת 'ספורט' כרונו שעון עצר בדופן הקונסולה העליון, מושבים בריפוד עור מהודר וכמובן מערכת המתלים האדפטיבית PASM לשיכוך משתנה בהתאם לתנאי הנסיעה וצרכי הנהיגה.

לאחר בכורתה בתערוכת הרכב בלוס-אנגל'ס, תמכר קאיין S טורבו בעולם במחיר של 150 אלף דולרים (כ-600 אלף שקלים לפני מס). אלינו היא תגיע במהלך שנת 2013.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב
מדברים על פורשה בפורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully