וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: מבצע "המוביל הבטוח" למשאיות

נהגי משאיות ייבדקו על ידי ניידות של משרד התחבורה ואגף התנועה כדי להגביר את הבטיחות בכבישים. המבצע יימשך עשרה ימים

נהגי משאיות שימו לב: החל מהיום (א') יקיימו משרד התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשטרת ישראל – אגף התנועה, את מבצע "המוביל בטוח". כפי שנערך מידי שנה זו הפעם החמישית ברציפות, פעילות אכיפה זו מבוצעת בקרב נהגי משאיות כדי לאתר כלי-רכב בעלי ליקויים בטיחותיים ולטפלם בהתאם (תיקון או הורדה מהכביש). המבצע יימשך עשרה ימים עד ה-25 באוקטובר.


המבצע, המתפרס על פני עשרות צמתים בישראל, הוא שילוב כוחות שני בשנת 2012 בין כמה גופים שונים, כשבין היתר אחראית הרשות הלאומית על המישור ההסברתי ומקדמת את חשיבות תקינות המשאיות הנעות על כבישי הארץ בקמפיינים בכלי-התקשורת. במסגרת המיזם, ייבדקו גם הרשיונות של הנהגים וכן האחריות השילוחית של המעסיקים מוסיפים ברשות.


עוד לדברי הרשות הלאומית, כי בפעילות "מוביל בטוח" האחרון, שנערך בחודשים מרץ ואפריל 2012, נבדקו כ- 1,800 משאיות ובמחצית מהן נמצאו ליקויים. ב- 2 משאיות נמצאו ליקויים מסוכנים שחייבו הורדה מיידית מהכביש בגרירה ובמעל 250 משאיות נמצאו ליקויים מחייבי תיקון והן הורדו מהכביש. ב-800 משאיות נמצאו ליקויים קלים אותם התחייבו הנהגים לתקן".

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully