וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: פורד פיאסטה המשומשת הטובה ביותר

מגזין הרכב המוערך 'וואט-קאר' הכתיר את פורד פיאסטה למכונית יד 2 הטובה ביותר בקטגורית משומשות בקבוצת הסופר מיני ובהיקף נקודות. גולף היא המשפחתית הנבחרת בקבוצתה

בדירוג נקודות כללי זכתה פורד פיאסטה בתואר "המכונית המשומשת של שנת 2012", כך הכריז לאחרונה הירחון הוותיק המתפרסם בבריטניה 'וואט-קאר'. הפיאסטה המצוידת במנוע 1.2 ל' וחמש דלתות הדיחה את מצטיינת השנה הקודמת ניסאן קשקאי, שהסתפקה הפעם רק בכיבוש הפסגה בסגמנט מכוניות הפנאי המשפחתיות.

עורך וואט קאר כריס האלט אמר על זכיית הפיאסטה כי לא הופתע, שכן היא זוכה לביקוש מרבי ומספקת חווית נהיגה מהנה: "הפיאסטה היא מכונית משומשת מעולה. היא מעוצבת, אופנתית, מלוטשת היטב, בטוחה ופשוט כיף לנהוג בה. אתה יכול לרכוש פיאסטה בת שלוש שנים במחיר של 5,000 יורו בערך, כך שזו תמורה מצוינת לכסף".

פורד כבשה גם את קבוצת המשפחתיות הגדולות. את התעודה הנחקשת ממגזין וואט קאר לקחה הביתה פורד מונדאו, כשפורד S מקס קוטפת את כל הנקודות כדי לגרוף את תואר המיניוואן המשומש של השנה. בוחני וואט-קאר משקללים את המכוניות בתחומי אמינות, הוצאות תחזוקה, הנאה, עלות ביטוח, אריכות חיים, בטיחות וכן בודקים עוד תחומים המצביעים על הסיבות לביקוש ערני, או מה שמכונה "אקס פקטור".

חטיבת הפרטיות של פולקסווגן צברה שני פרסים במסגרת הדירוג: פאסאט סטיישן הוכתרה למכונית המשומשת המובילה בקבוצתה, בעוד פולקסווגן גולף שהוחלפה זה עתה (מבחן ממש בקרוב) גברה על יונדאי i30 ופורד פוקס בקטגוריה המשפחתיות העממיות. חטיבת אודי היוקרתית מקרב הקונצרן הוסיפה עוד שני תארים כשאודי TT היא מכונית הספורט המשומשת הטובה ביותר ואודי A6 היא הסלון המצטיינת.

לא נשכח את סגמנט המיני, ובו טויוטה אייגו הוכרזה למכונית העירונית המשומשת הטובה מכולן (למרות שהיא חולקת רכיבים עד לרמת הבורג עם פיג'ו 107 וסיטרואן C1).

מנקודת מבט ישראלית, מובן שניתן לחלוק על התוצאות לאור ההבדלים בעלויות, רמת השירות, האקלים המשפיע לרעה והאחזקה הכללית של כלי-הרכב. ויחד עם זאת, נראה שבסך הכול חל שיפור באמינות מכוניות שבעבר היו מעט בעייתיות בסקרי אמינות גדולים שבוצעו בכל אירופה.

עוד חדשות בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully