וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ידחוף את שברולט קורבט החדשה?

חושפת את מנוע ה-6.2 ל' החדש של שברולט קורבט החדשה שתיחשף בתערוכת דטרויט בינואר הקרוב. על הנייר: 0-100 קמ"ש ב-4 שניות

שברולט לאט לאט מפזרת את הערפל סביב השקתה של מכונית הספורט המיתולוגית קורבט, לקראת בכורת הדור החדש בעוד שלושה חודשים במסגרת תערוכת דטרויט בינואר. המתאבן הראשון ברשימה לאחר הופעת הלוגו המעודכן - מנוע ה-V8 של השרירנית האמריקנית שעבר מקצה שדרוגים היקפי.

לדברי שברולט, מנוע ה-LT1 ששירת את קודמתה נותר בנפח זהה – 6.2 ל'. אולם, החברה מספרת על החלפת 99 אחוזים מכל מכלליו ומרכיביו כך שפועל מדובר במנוע טרי מהתנור שייכנס לחזיתה של קורבט C7. אחד מול אחד, בהשוואה למנוע הקודם כאמור, יחידה זו מחלצת 450 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-62.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. משמע, עלייה 20 כ"ס ו-3.5 קג"מ.

למנוע תהיה גמישות גבוהה על קשת הסל"ד, שכן בטווח שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד זמינות הכוח (מומנט) תעמוד על 85 אחוזים מהתפוקה המלאה. ההאצה ל-100 קמ"ש תסתיים אחרי 4 שניות בלבד דרך תיבת ששה הילוכים ידנית או אוטומטית המעבירה את הכוח לגלגלים מאחור. המהירות המרבית אינה ידועה בשלב זה.

למרות מימדיו של המנוע, הטכנולוגיה החדישה בו נתמכת על ידי מערכת השבתת צילינדרים לחסכון בדלק. במקרים בהם כוח המנוע אינו נדרש, מחשב המכונית משתק מחצית מהצילינדרים ו"מקטין" את נפחו ל- 3.1 ל'. צריכת הדלק במצב זה תשתפר ברמה סבירה לאזור ה-7 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית, לשם לפחות מכוונים ביצרנית האמריקנית.

עוד פרטים על הקורבט החדשה ייחשפו בחודשים הקרובים לקראת ינואר.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully