וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה סיוויק תהיה ספורטיבית מתמיד

גרסת TYPE-R תזכה למנוע מוגדש טורבו בנפח 1.6 ל' עם הספק מרבי של 250 כ"ס ותיבה כפולת מצמד. עכשיו נחכה לה כמעט שנתיים

הדור הקודם של הונדה סיוויק טייפ-R, גרסת הביצועים של המכונית המשפחתית, לא זכה להצלחה לה קיוו. אולם, בהונדה מעריכים שבדור הנוכחי תתחולל קפיצת דרך הן במישור הביצועים והן מההיבט הטכנולוגי של מערכת ההינע שישנו את פני הדברים מקצה לקצה. ויש לכך סיבות טובות.

על פי כלי-התקשורת בגרמניה, הונדה סיוויק טייפ R החדשה תקבל בחזיתה מנוע בנזין טורבו בנפח 1.6 ל' המחלץ תפוקה מרבית של 250 כ"ס (אולי 265) על הנעה קדמית ובמרכב חמש דלתות בלבד, לצד אופציה למרכב טורר חדש לחלוטין בסדרה. מנכ"ל הונדה טאקנונו היטו אישר את הדברים בתערוכת פריס האחרונה, אך לא פירט על ביצועים רשמיים.

בתוך כך, עוד חידוש מרכזי בסיוויק טייפ R - לצד ירידה במשקל לאזור ה-1.1 טון, גולת הכותרת תהיה המצאותה של תיבת הילוכים מודרנית כפולת מצמד עם שמונה יחסי העברה. תיבה זו נמצאת כיום בשלבי ניסוי בכמה כלי-רכב, אך טרם ברור מתי תקבל בכורה בפלח העממי.

למרבה הצער, הונדה מדווחת על מועד שיווק מעט רחוק לסיווק החמה, לקראת סוף שנת 2014 עם בכורות בתערוכות הרכב מעט לפני כן במהדורת קונספט בז'נבה. גרסה תחרותית של סיוויק טייפ R תבחן במסלולי החברה בחודשים הקרובים ותעלה לסבב מכוניות התיור בשנה הבאה.

הונדה מייצרת את סיוויק טייפ R קרוב ל-15 שנים. הדור הראשון ב-1997 שחרר לכביש תפוקה של 185 כ"ס, בעוד שני הדורות שבאו אחריו הפיקו 200 כ"ס. המתחרות הישירות שלה בשנים הקרובות תהיינה רנו מגאן RS, פולקסווגן גולף GTI ופורד פוקוס ST - כולן מתהדרות בנתונים קרובים אחת לשנייה.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully