וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: ניסאן קשקאי ידני, חסכוני וזול

דגם הקרוסאובר המשפחתי של ניסאן מציע מנוע בנפח 1.6 ל' ו-117 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה יחסי העברה. המחיר, החל מ-124 אלף שקלים

יבואנית רכבי ניסאן 'קרסו מוטורס' תחל לשווק השבוע דגם חדש וזול במיוחד של הקרוסאובר קשקאי, מרכבי הפנאי הפופולארים בארץ ובאירופה, במחיר התחלתי של 124 אלף שקלים בלבד. מדובר במחיר נמוך בעשרות אלפי שקלים בהשוואה לגרסאות הנוכחיות, שכן קשקאי מוצע היום בין 160 ל-190 אלף שקלים במהדורות בכירות.

הקשקאי החדש מקבל כחבילה את מערכת ההנעה של הג'וק הידני, משמע מנוע בנפח 1.6 ל' אטמוספרי המעביר לגלגלים הקדמיים 117 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-16.1 קג"מ ב-4,000 סל"ד. השידוך הוא לתיבה ידנית כאמור בעלת חמישה הילוכים, אשר מאפשרת לקשקאי להעמיד צריכת דלק של 16 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ומהירות מרבית של כ-185 קמ"ש.

רמת האבזור של הקשקאי הידני תהייה זהה לגרסת 'וויזה', כפי שהיא מתוארת בדגם בעל תיבת הילוכים רציפה. בתפריט מחשב דרך, בד מהודר במושבים, בלו-טות', משענת יד מרכזית, מזגן, בקרת שמע ועוד.

בניסאן ישראל מביעים אמון שגרסה זו תחזק את הקשקאי ותסלול לו את הדרך גם לקבוצת המשפחתיות, כפי שמציין מנהל החטיבה רועי שחורי: "ניסאן מובילה את קטגוריית הקרוסאוברים בישראל עם שני הדגמים הפופולאריים ג'וק וקשקאי. הקשקאי בגרסה הידנית מציג שוב מהפכה: קרוסאובר כאלטרנטיבה חסכונית, מהנה וורסטילית לרכב משפחתי. הדגם המושק מאפשר לקהלים רחבים נוספים, ליהנות מחוויית נסיעה ברכב פנאי שטח המשולבת בפונקציונאליות ובמחיר של משפחתית בסיסית".

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully