וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אסטרה סדאן בישראל

אופל אסטרה סדאן מגיעה עם תא מטען בנפח 460 ל', מנוע בנזין טורבו ותיבת ששה הילוכים אוטומטית. המחיר יעמוד על 130 אלף שקלים

יבואנית אופל 'שלמה' תחזק את משפחת האסטרה עם הגעתה של גרסת הסדאן, אופל אסטרה 'ברלינה'. מרכב ה-4 דלתות של המשפחתית הגרמניה ישווק בישראל עם מידות מרווחות ומנוע טורבו בנזין בשידוך לתיבה אוטומטית. המכונית נכללת בסדרת דגמים מעודכנת של אופל לצד אדם, מוקה וקסקדה קבריולה.

האסטרה חולקת את מרב המרכיבים שלה עם האחות הקומפקטית בישראל, אך מציעה פרופורציות קלאסיות של מכונית סדאן עם תא מטען נפרד. זה מגיע בנפח של 460 ל' ועד 1,110 ל' עם קיפול המושבים. יתר המידות מספרות על אורך של 4.65 מ' ובסיס גלגלים המיוצב על 2.65 מ'. רוחבה 1.81 מ' וגובהה 1.46 מ'.

האסטרה סדאן תעשה שימוש באותה יחידה מוכרת המשרתת את שברולט קרוז טורבו, וכן את האסטרה טורבו וה-GTC. המנוע בנפח 1.4 ל' בנזין מוגדש משודך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית, מספק תפוקה של 140 כ"ס, ומצויד בביצועים דומים: 0-100 קמ"ש ב-10 שניות וצריכת דלק כ-11.5 ק"מ לליטר.

"התחלנו היום בשיווק דגם אסטרה ברלינה בישראל, אשר זכה להתעניינות רבה עוד טרם הגעתו לארץ. מדובר בדגם סדאן, המהווה רכב אולטימטיבי עבור משפחה ישראלית, ומציע מרווח, אבזור וכוח מנוע שלא נראו על דגמים דומים בסגמנט. אסטרה ברלינה סדאן מצטרפת לרשימה מכובדת של דגמים חדשים ורמות גימור חדשות, אשר משיקה אופל בארץ ובעולם. " כך מנכ"ל אופל בישראל אסי שמלצר.

מחירה של האסטרה סדאן בישראל יעמוד על 130 אלף שקלים. ברמת המפרט מותקנת חבילה בשווי 5,000 שקלים, ובה נכללות אופציות חדישות וסטנדרטיות כולל בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, GPS, חיישני חנייה, מסך מגע, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, ממשק בלו-טות' ועוד.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully