וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצרנית הכי אמינה, (שוב) טויוטה

30.10.2012 / 14:34

סקר הצרכנים האמריקני 'קונסיומר ריפורטס' מפרסם את תוצאות מבדק האמינות השנתי. היפניות הכי אמינות, פורד בצלילה

טויוטה פריוס היא (שוב) המכונית הכי אמינה בארה"ב, כך עולה מתוצאות סקר שערך ארגון הצרכנים 'קונסיומר ריפורטס' האמריקני שבו נבדקו יותר מ1.2 מיליון כלי רכב חדשים. מלבד התואר היוקרתי לו זוכה ההיברידית היפנית, טויוטה, על שלושת מותגיה בארה"ב - טויטה, סאיון ולקסוס, כובשים את המקום הראשון בטבלת המותגים האמינים ביותר, עם ציונים גבוהים באופן משמעותי מהממוצע.

סאיון, מותג הצעירים של טויוטה שומר על מקומו הראשון בטבלה עם 2 דגמיו המשווקים בארה"ב ואלה הצליחו להציג אמינות גבוהה ב-70 אחוזים מהממוצע הכללי. טויוטה עם 27 דגמים בסך הכל מציגה אמינות הגבוהה ב-50 אחוזים מהציון הכללי ומשפרת את מקומה ב-4 רמות מעלה. מותג לקסוס עם 9 דגמים משיג ציון דומה של כ-50 אחוזים מעל ממוצע האמינות הכללי.

בהמשך הרשימה ובתור נמצאים מותגים יפניים נוספים. מאזדה במקום הרביעי עם 8 דגמיה שהשיגו ציון כולל של 40 אחוז מעל ממוצע האמינות, במקום החמישי סובארו עם 9 דגמים וכ-35 אחוזים מעל ממוצע האמינות (שיפור של 3 מקומות מעלה), במקום השישי הונדה עם 11 דגמים וציון הנמוך במעט מ-35 אחוזים ושביעית, אקיורה (מותג היוקרה של הונדה) עם 4 דגמים שהשיגו ציון של 25 אחוזים מעל ממוצע האמינות - אך למעשה ירדו 4 מקומות ברשימה.

אודי, האירופית הכי אמינה במקום השמיני

אודי היא היצרנית הראשונה להתברג ברשימת עשרת המותגים האמינים ביותר בארה"ב כשהגיעה למקום השמיני עם 7 דגמיה כשהשיגו ציון אמינות של 15 אחוז מעל הממוצע, מה שסייע לה לקפוץ 18 מקומות מעלה ברשימה. במקום התשיעי, עם ירידה של 2 מקומות נמצא אינפיניטי (מותג היוקרה של ניסאן) עם 7 דגמים שהשיגו מעט פחות מ-15 אחוז מעל לממוצע האמינות. במקום העשירי נמצא המותג האמריקני הראשון קדילאק עם 6 דגמים שהשיגו ציון משותף של 10 אחוזים מעל ממוצע האמינות (עליה של 14 מקומות). קדילאק CTS קופה לפי כך היא המכונית מתוצרת אמריקנית האמינה ביותר.

במקום האחד עשר נמצא מותג GMC עם 10 דגמים שהשיגו יחד ציון מעט פחות מ-10 אחוזים מעל הממוצע (עליה של 10 מקומות), ניסאן במקום ה-12 עם ירידה של 4 מקומות לרמה של 5 אחוזים מעל ממוצע האמינות (13 דגמים), מרצדס במקום השלושה עשר עם 7 דגמים (עליה של 4 מקומות) בציון של כ-5 אחוזים מעל הממוצע ובמקום ה-14 שברולט עם ציון דומה ל-17 דגמיה (עליה של 2 מקומות).

הכי פחות אמינה - פורד

למרות ההצלחה של המותג האמריקני פורד בארה"ב ובשאר העולם, החברה נופלת מטה אל תחתית הרשימה עם מספר דגמים. פי הקונסיומר ריפורט, פורד אקספלורר עם מנוע V6 בנזין כפול הנעה הוא הרכב הכי פחות אמין בארה"ב. נתון לא מעודד כלל לנוכח התקוות הרבות שתולים בחברה להצלחתו. במקום השני הכי גרוע ברשימה האמריקנית נמצאת הפורד פוקוס האצ'בק (המכונית הנמכרת ביותר בישראל בגרסתה האירופית).

בהשמך רשימת המכוניות הלא אמינות מוצאים גם את יגואר XF, מיני קופר קאונטרימן, פורד אקספלורר (שוב) בגרסת ההנעה הקדמית, לינקולן MKX, דודג' ראם 2500 (טורבו דיזל), יגואר XJ, לינקולן MKT ופורד פלקס אקובוסט.

עוד חדשות רכב בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחני דרכים

"לייק" אחד אתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully