וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את קורבנות תאונות הדרכים

השנה יערך טקס זיכרון להרוגי תאונות הדרכים בישראל ב-5 בנובמבר במעמד שר התחבורה ישראל כץ ובכירי הרשות הלאומית. מקום המדינה, נהרגו 31,544 בני-אדם

טקס הזיכרון להרוגי תאונות הדרכים בישראל ייערך השנה ב-5 בנובמבר בתאטרון היהלום ברמת-גן. הטקס הוקם בשיתוף של משרד התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ובו ייקחו חלק שר התחבורה והתשתיות ישראל כץ, ח"כ זאב ביילסקי, מנכ"ל משרד הרווחה, נחום איצקוביץ', ויו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ד"ר יעקב שיינין.

"בערב זה עלינו לזכור תמיד לנגד עיננו כי תפקידנו הוא הצלת חיים, ועלינו להתמקד בכך! לא נכון להתמקד בהפרש הזמני שבין מספר ההרוגים בין השנים 2012 ו 2011 , שכן כל הרוג הוא עולם ומלואו שנגדע. בימים אלה כולנו ממוקדים בצער המשפחות השכולות שהתבשרו ללא כל הכנה מוקדמת על אובדן חיים של היקר להם", כך מנכ"ל הרשות הלאומית רון מוסקוביץ'.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים בישראל 31,544 בני-אדם. מתחילת שנת 2012 איבדו את חייהם בכבישים 233 בני-אדם, ירידה של 28 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

במהלך הטקס יישאו דברים אורחי כבוד שיקיריהם היו קורבנות לתאונות דרכים קטלניות. ביניהם ג'ודי שלום ניר מוזס שאיבדה את אחיה ואביה ז"ל, ישי אטיאס שאיבד השנה שבעה מבני משפחתו ודינה יצחקי שאיבדה את בעלה ז"ל השנה ואת בתה ז"ל לפני כשבע שנים.

"כאבן של המשפחות השכולות כתוצאה מתאונות דרכים הוא בד"כ פרטי. המשפחות מתמודדות עם כאב רב ובעיות קשות שנגרמות כתוצאה מהאובדן. משרד הרווחה והשרותים החברתיים מסייע למשפחות השכולות החל משלב ההודעה המרה, דרך סיוע רגשי, תמיכתי, במרכזי סיוע אזוריים שמופעלים על ידי מחלקות לש"ח וקבוצות תמיכה טיפוליות שמופעלות על ידי עמותת "יד הנקטפים", כך מוסיף מנכ"ל משרד הרווחה נחום איצקוביץ'.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully