וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת: פורד פוקוס ST בישראל

פורד פוקוס ST מצוידת במנוע בנזין טורבו בעל 250 כ"ס המאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות בשידוך לתיבה ידנית ששה הילוכים. שלכם בתמורה ל-220 אלף שקלים

בשורה משמחת לחובבי הספורטיביות: יבואנית דגמי פורד 'דלק מוטורס' תחל השבוע במכירת הפוקוס ST החדשה שתקרא תיגר על מכוניות כגון רנו מגאן RS ופולקסווגן גולף GTI. המכונית מוצעת במרכב חמש דלתות קומפקטי, מתלים ספורטיביים, בקרות אלקטרוניות מתקדמות, ועוד תוספות כאלה ואחרות בתא הנוסעים.

הפוקוס ST, נכון להיום ועד שתגיע ה-RS הבכירה, היא המכונית החזקה ביותר בהיצע המשפחתית הפופולארית בישראל. בשנים עברו לא יובא הדגם ארצה, אך עם חניכת הדור החדש מסתמן כי ביבואנית הוחלט לחזק את המשפחה לצידה של מהדורת 'אקו-בוסט' 180 ולהציע חלופה ספורטיבית ברמה גבוהה עוד יותר שתעורר הרבה סקרנות בקבוצת הספורטיביות המשפחתיות. גם הפיאסטה ST אגב, תעשה את דרכה אלינו בעתיד.

הפוקוס ST חמושה במנוע בנזין 2.0 ל' טורבו מסדרת אקו-בוסט בעל תפוקה מרבית של 250 כ"ס ב-5,500 סל"ד, ו-36.7 קג"מ מטווח של 1,750 ועד 4,000 סל"ד. תיבת ההילוכים הידנית מחלקת ששה יחסי העברה, כאשר ההאצה הקלאסית מהמקום ל-100 קמ"ש אורכת 6.5 שניות בלבד, ועד מהירות מרבית של 248 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק העירונית עומדת על 10 ק"מ לליטר, בינעירונית כ-17 ק"מ לליטר ומשולבת 13.8 ק"מ לליטר.

תחת המעטפת ביצעה פורד כמה שינויים בולטים לשיפור הביצועים הכללים: התקנת ערכת מתלים ספורטיבית והנמכת המכונית בסנטימטר, בלמים מוגדלים (דיסק כפול מאוורר מלפנים ודיסקים מאחור), צמיגים דביקים וענקיים (גודייר 235/40) ובקרת מומנט משולבת עם מנגנוני בטיחות אלקטרוניים. גם ההיגוי החשמלי חד יותר בגרסה זו, ומהפן החיצוני היא מקבלת חישוקי 18 אינטש, חצאיות, ספויילרים קטנים ולוגואים מסורתיים של ST.

כמקובל בגרסה ספורטיבית, פורד פוקוס ST מתהדרת במרכיבים מקוריים בחלקם בתא הנוסעים המשדרגים את אווירת הקבינה. בין היתר הותקנו מושבי ספורט 'רקארו', שטיחוני ST, ידית הילוכים בעלת ראש ספורטיבי, כפתור הנעה, מערכת לזיהוי לחץ אוויר בצמיגים, מערכת SYNC וכל הכניסות הדיגיטאליות למכשירים כפי שקיימות בפוקוס הרגילה.

מחירה של הפוקוס ST בישראל יעמוד על 220 אלף שקלים, מה שמציב אותה ראש בראש מול רנו מגאן RS החדשה.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully