וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 קמ"ש בכביש החוף?

הצעיר שנתפס במהירות 198 קמ"ש על כביש מספר 2 סמוך למחלף ספיר הינו נהג חדש. רשיונו נפסל והוא נעצר. עוד בפעילות אגף התנועה מאות שיכורים נתפסו וטרקטורונים הורדו מהכביש

יחידת התנועה הארצית של אגף התנועה, מחוז השרון, לכדה במהלך סוף השבוע האחרון נהג חדש כבן 18 במהירות של 198 קמ"ש במקום 90, בסמוך למחלף ספיר. ניידת התנועה שעכבה את הצעיר ערכה לו שימוע במקום בפני קצין תנועה, וזה פסל את רשיונו. הנהג נעצר ויובא להמשך הליכים בפני שופט עוד היום.

עוד בפעילות ממוקדת של אגף התנועה לכל אורך הסופ"ש, נלכדו 132 נהגים שיכורים, נעצרו שלושה נהגים, הושבתו 63 כלי-רכב ונפסלו 98 רשיונות נהיגה. כך מוסר דובר משטרת התנועה, פקד זיווין פריידין.

באירוע שהתגלגל על כביש ירושלים-תל-אביב, באזור נווה אילן (מחלף מערב), עכבה ניידת התנועה לביקורת שגרתית רכב הסעות שחזר מאזור ים המלח וירושלים. מתוך בירור שערכו שוטרי התנועה, עלה כי הנהג, כבן 53 תושב קרית אתא ומדריך תיירים בישראל, נהג תחת השפעת אלכוהול ברמה של 465 מ/ג. משיחה עימו טען כי שתה רק מיץ אפרסקים. רשיונו נפסל, הוא נעצר ונכלא והתיירים הועברו לרכב הסעות חלופי.

זאת ועוד, במסגרת פעילות אגף התנועה כרמל נעצר נהג תושב זכרון יעקב, עורך דין יליד 1962, שרישיון הנהיגה שלו פקע לפני 21 שנים והשתמש עד היום ברשיון נהיגה של תושב ת"א, וזאת בשל הדמיון החיצוני בין השניים. הנהג נעצר והועבר להמשך הטיפול התחנה המטפלת.

אמש (שבת) טיפלה ניידת של משטרת התנועה בתאונה על כביש 4 מחלף חיריה, לאחר דיווח שהתקבל לפיו סטה נהג כבן 34 לתעלה בצד הדרך. בבדיקה שערכו לו שוטרי התנועה התגלה בדמו רמת אלכוהול של 865 מ/ג.

גם בשטחים הפתוחים פעלה בסופ"ש מתנ"א, כאשר מבצע ממוקד של מש"ת עמק חפר בשת"פ מסוק ושוטרי ימת"א שרון, הביא להורדת 8 טרקטורונים מהכביש בגרירה ועוד כלי-דו גלגלי אחד לא הרחק מנחל אלכסנדר. אחד מכלי-הרכב לפי הערכת חוקי המשטרה חשוד כגנוב.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully