וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קטנה וזולה: סיאט מיי בישראל

תאומת פולקסווגן אפ! וסקודה סיטיגו הגיעה ארצה במרכבי 3 ו-5 דלתות ומנוע בנזין 1.0 ל' בעל 75 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית או חצי אוטומטית. החל מ-62 אלף שקלים

מעט לאחר השקת סקודה סיטיגו בישראל, מודיעה יבואנית מותגי סיאט 'צמפיון מוטורס' על תחילת שיווקה של התאומה הספרדית סיאט מיי. המכונית הקטנה נחשפה לפני כשנה, וזו מתהדרות במידות זעירות, מערכות בטיחות חכמות ואקטיביות, שני מרכבים, מנוע בנזין ותיבה ידנית או חצי אוטומטית (רובוטית).

סיאט מיי, כמו פולקסווגן אפ!, מציעה מידות מרווחות למדיי בסגמנט, כאשר בישראל תימכר עם מרכב לו שלוש דלתות או חמש דלתות שימושי יותר. רוחבה עומד על 1.64 מ', האורך 3.54 מ', בסיס הגלגלים 2.42 מ' ונפח תא המטען ללא קיפול השורה השנייה הינו 251 ל' ועד 951 ל'.

בחזיתה של סיאט מיי מנוע משותף לכל השלוש, ולזה נפח 1.0 'ל המספק תפוקה מרבית של 75 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-9.6 קג"מ ב-3,000 סל"ד. אל יחידת הבנזין הקומפקטית ניתן יהיה לחבר תיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה או תיבה חצי אוטומטית. דף הביצועים מורה על האצה ל-100 קמ"ש ב-14.4 שניות ומהירות מרבית של 171 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 22 ק"מ לליטר (יצרן) ונפח מיכל הדלק 35 ל'.

תא הנוסעים של המיי אינו מגיע עירום כפי שלעתים מקובל בקבוצה זו. מיי כוללת חלונות חשמליים, מערכת שמע מקורית עם ששה רמקולים, נעילה מרכזית, הגה מתכוונן ועוד. קיט הבטיחות כולל, מלבד ארבע כריות אוויר ובקרת יציבות ובלימה, את מערכת 'סיטי סטופ' הבולמת באופן אוטומטי במהירות של עד 30 קמ"ש במידה והחיישנים מזהים סכנת התנגשות.

עלותה של מיי תחל ב-62 אלף שקלים לדגם הידני, ועד 67 אלף שקלים עבור מי שבוחר את תיבת ההילוכים הרובוטית.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully