וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרטי: קווטרופורטה חדשה בדרך לישראל

תוצג בתערוכת דטרויט בינואר עם עיצוב ותא נוסעים מחודשים, מנוע בנזין משודרג בכבדות וביצועים מרשימים מול מרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7. תגיע לישראל מייד עם תחילת 2013

מעט לפני בכורתה בתערוכת דטרויט בינואר הקרוב, מזרטי חושפת את מחליפת מכונית הפאר הקלאסית והמשפחתית קווטרופורטה (4 דלתות). הדגם הנכנס מאופיין בקווי המתאר של מכוניות הקופה בקרב המותג האיטלקי, כשגולת הכותרת מנוע בנזין גמיש וחזק באופן ניכר מהגרסה היוצאת. לדברי היבואנית לישראל 'אוטו-איטליה', המכונית תנחת בישראל על רקע תערוכת הרכב האמריקנית בפתיחת 2013. מחירו של הדגם הקיים כ-900 אלף שקלים עד 1.1 מיליון שקלים.

קווטרופורטה עברה שינוי הדרגתי בעיצובה החיצוני כדי להתאים את הופעתה למכוניות החדשות של המותג, ובמיוחד מול גרסאות הספורט. החלק הקדמי מקבל כעת את השבכה של גראן טוריסמו וכך גם החלק האחורי לו בתי תאורה צרים יותר, פגוש שונה ומפלטים כפולים מסורתיים בכל צד (גם בשינויים קלים). גם קו המותניים בולט יותר כלפי קורה C ובין התוספות הרבות תוצע אף ערכת חישוקים חדשה.

המנוע של קווטרופורטה הוא ככל הנראה פיתוח חדש, אולם למרבה הצער מזרטי לא חושפת יותר מידי מידע אודותיו בשלב זה. על פי כלי-התקשורת באיטליה, גרסת ביניים של הדגם תצויד במנוע בנזין שנשלף מגראן טוריסמו, אך התפוקה שבו תגיע מעבר ל-500 כ"ס, כלומר טיפוס של בין 40-80 כ"ס לעומת הקווטרופורטה הנוכחית.

כחלק מהיערכות בעלת הבית פיאט, מזרטי מעדכנת תחזיות וטוענת שתגדיל את מכסת ההכנסות שלה באופן משמעותי בשנים הקרובות עד 50 אלף עותקים באמצע העשור. עוד מפי החברה זו תציע הנעה כפולה בעתיד בשידוך למנועי ששה צילינדרים, ולא הרבה זמן לאחר מכן תחשוף גם מכונית סאלון שתתחרה במרצדס E וב.מ.וו סדרה 5.

עוד הרבה על מזראטי בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

מזראטי קואטרופורטה 2013 החדשה. אתר יצרן
מזראטי קואטרופורטה 2013 החדשה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מזראטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully