וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קרוז החדשה לא תיוצר בקוריאה

היצרנית האמריקנית תעתיק את הפקת המשפחתית קרוז אל המפעל האירופאי לקראת השקת הדגם החדש בעוד כשנה וחצי. דובר החברה: "נחזק אותה ביבשת יחד עם אופל"

ג'נרל מוטורס הודיעה כי לא תייצר עוד את שברולט קרוז המשפחתית במפעל הדרום קוריאני המרכזי בגונסאן, כך מדווחת סוכנות הידיעות 'רויטרס'. דובר החברה בשלוחה הקוריאנית סיפר כי הקרוז 2014 ככל הנראה תחבור למותג אופל במפעל באירופה כדי לחזק את הדומיננטיות של ג'נרל מוטורס ביבשת בעקבות ההפסדים הכבדים של החברה בעשור האחרון באיזור זה.

ראש המטה של GM בדרום קוריאה, סרג'יו רוקה, הרחיב את הודעת הקונצרן כי קרוז תיוצר לפיכך בלפחות חמישה מקומות שונים בעולם, כשבין היתר מנה מלבד אירופה את סין וארה"ב. החברה האמריקנית מייצרת את הקרוז באוסטרליה (תחת הולדן), תאילנד וכן בברזיל ורוסיה בהתאמה לשווקים המקומיים כאמור (גרסאות מוזלות מאלה הנמכרות באזורנו ובנקודות אחרות).

הקרוז החדשה, שאמורה לצאת לאור בעוד כשנה לערך, תעשה שימוש בפלטפורמה הגלובאלית של ג'נרל מוטורס ממנה היא תכשיר שורה ארוכה מאוד של מכוניות משפחתיות בסדרת סדאן, מיניוואנים קומפקטיים, קרוסאוברים ועוד, וזאת במסגרת תכנית כלכלית שכוללת ייצור 2.5 מיליון כלי-רכב עד שנת 2018.

בנוסף לכך, חשוב לציין כי לשברולט תכניות נרחבות לקרוז החדשה לאור הפופולאריות של הדגם. בתערוכת לוס אנגל'ס האחרונה, אישר מנכ"ל החברה דן אקרסון כי לצד מנועי בנזין קומפקטיים, קלים וחסכוניים, עיצוב ספורטיבי יותר ותא נוסעים באיכות גבוהה, הקרוז תחשוף בפעם הראשונה במשפחה גרסה היבירידת אקולוגית בטכנולוגיית שקע-תקע, התאפשר לה לנסוע על הנעה חשמלית לטווח של עד 25 קילומטרים נקיים. פרטים נוספים על הקרוז החדשה, אולי בתערוכת דטרויט הקרובה.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully