וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בשכרות והעיף רכב שפגע בניידת תנועה

שוטרי אגף התנועה עצרו בסופ"ש נהג ג'יפ שיכור בשנות ה-20 לחייו שהתנגש ברכב שהועף על ניידת התנועה שניזוקה קשות. השוטרים יצאו ללא פגע

במסגרת פעילות אכיפה של משטרת התנועה הארצית תל-אביב בסופ"ש האחרון, הוזעקה ניידת לטפל בתאונת דרכים שארעה על כביש 4. צוות הניידת שהגיע למקום הציב את המכונית המשטרתית בנתיב הימני מתוך שלושה כדי לספק עזרה למעורבים. אולם, תוך פרק זמן קצר הגיח רכב מאחור (ג'יפ) שפגע ברכב אחר שהאט את נסיעתו, והעיף אותו על ניידת התנועה שספגה נזק משמעותי בחלקה האחורי. השוטרים יצאו ללא פגע וכך גם שאר הנוסעים. בבדיקה שערכו לנהג הג'יפ בן ה-28 התגלה בדמו רמת אלכוהול של 730 מ/ג. רכבו נגרר ורשיונו נפסל.

ניידת תנועה מרוסקת. אגף התנועה, חטיבת דובר המשטרה
ניידת אגף התנועה שניזוקה בתאונה/חטיבת דובר המשטרה, אגף התנועה

בפעילות נוספת של משטרת התנועה מחוז דרום (אילת) עצרה ניידת בעיר נהג צעיר, תושב אילת כבן 23 שהינו פסול נהיגה למשך 23 חודשים וזאת בגין עבירת נהיגה בשכרות. הנהג נבדק במקום ושוב התגלה כי נוהג תחת השפעת אלכוהול (630 מ/ג) בפעם השלישית. אם לא די בכך, להוסיף חטא על פשע, התברר כי המכונית בה משתמש הורדה מהכביש.

עוד במהלך הימים החורפים האחרונים, אותרו בכבישים 83 נהגים שיכורים,נפסלו 67 רשיונות נהיגה והושבתו 37 כלי-רכב. כך מוסר דובר אגף התנועה פקד זיוון פריידין.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully