וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס SLS מושחזת וקרבית

גרסת ה-SLS AMG בלאק סירייס של מכונית העל שולפת עוד כוח, ביצועים ויכולת כביש של מכונית מסלול מן השורה הראשונה. לא סתם היא עושה למתחרים שחור בנשמה

אפשר להתייחס ברצינות או לבטל בזלזול סדנאות שיפורים שמפיקות קיטים למכוניות קיצון. אבל כשמרצדס עצמה, יחד עם חטיבת AMG ואגף המירוצים בדיימלר מוציאים לכביש גרסה מקורית למכונית העל SLS AMG, ועליה מטביעה את החותם של ה-BLACK SERIES - כפי שעשתה עם ה-SLK, CLk וה-SL, אפשר להיות בטוחים שזו חיה אחרת לחלוטין שעברה הכשרה מיומנת מקצה לקצה.

הפצצה הלבנה בתמונות, עם הקישוטים היקרים והמושחרים של 'בלאק', היא למעשה גרסת כביש ל-GT3 התחרותית של החברה שהושקה לאחרונה, אולם על ידי מקצה שיפורים וכיול מותאם לצרכן היא מסוגלת לעבור לשכונה הקרובה לביתכם ולהתנהג כמכונית לכל דבר (כולל מעבר על פסי האטה בזכות מערכת מתלים אדפטיבית).

מרצדס ו-AMG לקחו אחריות להוריד את משקלה של המכונית המקורית עד כמה שניתן, אבל בסך הכול הצליחו לקזז ממנה משקלו של אדם ממוצע, בסביבות ה-70 קילוגרמים ל-1,550 ק"ג. זאת הושג על ידי שינוי או הסרת חלק ניכר מן המרכיבים שלה, אשר הוחלפו בתרכובות מלאות של סיבי פחמן (דיפוני פנים בעיקר ואלמנטים שתומכים בגוף המושבים).

מנוע ה-6.3 ל' V8 גם הוא כאמור טופל בצורה קפדנית ומקצועית, אך נותר די קרוב לביצועים הרשמיים של ה-SLS הסטנדרטית. העוצמה עלתה כאן בגרסה זו ל-631 כ"ס ב-8,000 סל"ד (תוספת של כ-60 כ"ס) ונתון המומנט זינק באחוזים בודדים ל-63.5 קג"מ ב-5,500 סל"ד. תיבת הדאבל קלאץ' שבעה הילוכים מאיצה אותה כעת ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות, 0.2 ש' מהר יותר ועד מהירות מרבית של 196 מיילים לשעה (315 קמ"ש).

AMG תרמה עוד מכלול רחב של שיפורים לשלדה ולהיגוי, ומחלקת המירוצים תגברה את המשוב מההיגוי וכושר הבלימה של המכונית. כל החבילה הזו, אם אתם ממש רוצים להתגאות במוצר ייחודי ומלוטש, צפויה לשבור עלות מחיר בקבוצה הזו. עלות רשמית בינואר.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully