וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון שקלים: פורשה קאיין GTS בישראל

רכב הפנאי הספורטיבי של פורשה מצויד במנוע 4.8 ל' בעל תפוקה מרבית של 420 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות. אצלכם בתמורה ל-945 אלף שקלים

חב' מ.ס.י מכוניות ספורט ישראל בע"מ מקבוצת "מכשירי תנועה", מודיעה כי תחל לשווק השבוע (15-16 בנובמבר) באירוע מיוחד שייערך באולם המרכזי בהרצליה פיתוח, את גרסת ה-GTS העוצמתית בסדרת רכב הפנאי פורשה קאיין הגרמני.

הקאיין GTS החדש נחשף בתערוכת סין האחרונה בשנחאי עם מקבץ לא קטן של שיפורים על פני הדור הקודם. הוא מבוסס על גרסת ה-S, אך זכה לטיפול בכל המישורים הטכנולוגיים כדי לייצר חלופה קרבית יותר בקרב הגרסאות הבכירות.

בחזיתו, שוכנת חטיבת כוח אטמוספרית (ללא מגדש טורבו) המחלצת תפוקה מקסימלית של 420 כ"ס ו-52 קג"מ, בשידוך לתיבת הילוכים עם שמונה יחסי העברה (טיפטרוניק S) השולחת את העוצמה לכל הגלגלים.

זמני המיאוץ שלו ל-100 קמ"ש מורים על 5.7 שניות בלבד, 80-120 קמ"ש ב-3.8 שניות, ל-160 קמ"ש ב-13 שניות, ומהירותו המרבית חוצה טווח של 261 קמ"ש. למי שזה בכל זאת רלוונטי, צריכת הדלק המשולבת של מנוע השמונה צילינדרים עומדת על 9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, 6.7 ק"מ לליטר בעיר ו-11 ק"מ לליטר בכבישים בינעירוניים.

במסגרת חידוש מכלליו, פורשה ציידה את הקאיין GTS גם במערכת מתלים מתקדמת (Porsche Active Suspension Management), בעלת כיול מדויק יותר המתמודד עם גובהו (1.69 מ') ומשקלו (2.1 טון). על הבלימה מופקדים דיסקים מאווררים עם 6 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות לקליפר מאחור.

בקבינה תמצאנה כל המערכות היוקרתיות של סדרת הקאיין, לרבות בקרת אקלים מפוצלת, מושבים עם שמונה מצבי כיוון, דיפוני עור ואלקנטרה ומערכת שמע משובחת. מחירו של הקאיין GTS בישראל יעמוד על 945 אלף שקלים, כך מוסר אמיר אורז'ל, מנהל חטיבת פורשה ישראל בקבוצת מכשירי תנועה.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully