וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני אוונטדור מפשילה את הגג

היצרנית האיטלקית חושפת את האוונטדור ללא חלק עליון ועם ביצועים מסמרי שיער. 350 קמ"ש על אקזוטיקה איטלקית מסיבי פחמן. מאות אלפי יורו על גלגלים

למבורגיני חשפה את האוונטדור LP-700-4 רודסטר, גרסת הקיצון הפתוחה של מכונית הקופה הנדירה. החברה האיטלקית מציגה עימה מספר חידושים ביניהם שימוש בגג (מבנה טרגה בשני חלקים נפרדים) מסיבי פחמן במקום בד רגיל, כך שניתן יהיה להסירו בפרק זמן קצר ולאפסן אותו בחזית במקום להמתין לפעולה אלקטרונית ממושכת של כחצי דקה ואף להגביל את הנהג למהירות "נמוכה" של 180 קמ"ש ללא חיפוי מעל הראשים. חלילה.

לאוונטדור רודסטר מנוע זהה כשל מכונית הקופה, כשמאחרי הנהג ה-6.5 ל' שניים-עשר צילינדרים המייצר הספק של 700 כ"ס שעוברים לכל הגלגלים, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה יחסי העברה. לדברי למבורגיני, המכונית מסוגלת להגיע למהירות מרבית של מעל 350 קמ"ש ללא התקרה, ולהאיץ מהמקום ל-100 קמ"ש ב-3 שניות בלבד (2.9 ש' בקופה). "זוהי המכונית המרגשת ביותר שייצרנו", כך מדגישים בהודעת היצרן. פטנט נוסף שהוכנס לשימוש הוא מנגנון דימום צילינדרים, כך שניתן יהיה לחסוך כמה ליטרים נכבדים של בנזין עד לסיבוב הבא בנורדשלייפה.

מלבד זאת, גרסת הרודסטר עברה כמה שינויים מבנים וקוסמטיים המבדלים אותה מהקופה: העיצוב החיצוני מקבל תוספות של חישוקי 20 או 21 אינטשים, גוונים בלעדיים כולל את צבעי למבורגיני מיורה המיתולוגית משנות ה-60 ועוד. וויזואלית, אפשר להתרשם שהיא שומרת על הפורמט הקלאסי של האווטנדור, אך עם שימוש בדלתות ללא מסגרת, פאנלים שקופים כדי שסקרנים יוכלו להציץ אל תא המנוע, קורות אחוריות גדולות יותר ועוד תוספות מקוריות בתא הנוסעים.

למבורגיני מדווחת שעד כה מכרה 1,300 עותקים מהאווטנדור קופה ברחבי העולם, והיא מצפה למסור נתח שמן גם מגרסה זו נוכח הביקוש הערני לדגם. העלות בכל אופן נאמדת ב-350 אלף יורו (1.7 מיליון שקלים לפני מס). חלומות לקיץ הבא.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

למבורגיני אוונטדור רודסטר. אתר יצרן
למבורגיני אוונטדור רודסטר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully