וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה אופנועי 500 סמ"ק חדשים להונדה

13.11.2012 / 14:02

הונדה חושפת שלושה אופנועים חדשים בתערוכה במילאנו, לשלושתם מנועי 500 סמ"ק ולכל אופנוע אופי שונה. בקרוב אצלנו?

הונדה ממהרת להגיב לתיקון קבוצות רישוי הרכיבה באירופה עם שלושה אופנועים חדשים. לאחר שעלה תחום הספק המנועים בקבוצת ה-A1 מ-33 כ"ס לכדי 47 כ"ס, הונדה לא מבזבזת זמן ומציגה שלושה אופנועים שמתאימים בדיוק לנישה החדשה. שלושה אופנועים כמעט זהים בבסיסם עם מנועי 500 סמ"ק, אך מיועדים ללקוחות שונים כדי לא לפספס אף רוכב פוטנציאלי.

אולם עוד קודם, מציגה הונדה בתערוכת האופנועים במילאנו גרסה מחודשת של הגולדווינג הענק שלה - אותו הדבר רק בטעם אחר. במקום אותה ספינת תענוגות המוכרת לכם, הונדה בחרו לשנות את המבנה הכללי ולצבוע הכל בשחור כדי לפזול לעולם הקרוזרים האמריקניים. התוצאה מעניינת מאוד למראה, בטח כאשר מגלים שהאופנוע השיל 24 ק"ג ממשקלו ושמר על מנוע ה-1.8 ליטר הקודם שהפיק 117 כ"ס ולא פחות מ-17 קג"מ. האם הוא יגיע לישראל? כלל לא בטוח.

הונדה CB500F - עכבר העיר

האח הראשון במשפחת ה-500 סמ"ק החדשים הנו ה-CB500F. אופנוע זה שעוצב דומה לאח הגדול, ה-CB1000R העירום, מעוצב בחדות, אך לא נראה מאיים מדי. אופנוע זה מיועד לשימוש יומיומי מגוון ועם מושב שגובהו 79 ס"מ הוא מתאים למגוון רוכבים בגבהים שונים. מנוע הטווין המקבילי שוכן בתוך שלדת פלדה שבקצותיה מתלים קונבנציונאליים (מזלג רגיל מלפנים בקוטר 41 מ"מ וזרוע אחורית כפולה מאחור עם בולם יחיד). הגלגלים מגיעים במידה 17 אינטש ומערכת הבלימה מציעה כסטנדרט גם ABS. אולם דגם זה לא ימצא את דרכו לישראל נכון לרגע זה.

הונדה CB500F. אתר יצרן
הונדה CB500F/אתר יצרן

הונדה CB500X - עכבר הכפר

הצמיחה בביקוש לאופנועי כבישביל בעלי תנוחת רכיבה זקופה ומהלך מתלים ארוך, שכנעו את הונדה לפזול גם לכיוון זה עם דגם ה-X החדש. כמו כל האחרים, גם הוא נעזר באותה שלדת פלדה ובאותו מנוע 500 סמ"ק עם שני צילינדרים מקבילים, אך משנה את התפישה הכללית.

עיצובו נבחר להיות דומה לזה של דגם הקרוסטורר 1200, בקצות השלדה הותקנו מתלים בעלי מהלך מוארך וגם תנוחת הישיבה נעשתה זקופה יותר בזכות הגבהת הכידון. בהונדה מספרים שאופנוע זה מיועד לרכיבות שבילים בדיוק כפי שהוא מיועד לרכיבות בעיר, כשמכל הדלק שלו אמור לאפשר טווח רכיב המדהים של 460 ק"מ בהתאם לצריכת דלק מוצעת של 27 ק"מ לליטר. דגם ה-X יגיע לישראל בתחילת 2013, כך נמסר מ'מאיר' יבואנית הונדה לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הונדה CBR500R. אתר יצרן
הונדה CBR500R/אתר יצרן

הונדה CBR500R - עכבר מירוץ

בין ה-CBR600RR (שעבר כעת מתיחת פנים קלה שכללה שדרוג מתלים) לבין ה-CBR250R אותו בחנו לאחרונה, מתמקם כעת אח ספורטיבי נוסף במשפחה. גם ה-R בנוי סביב אותה שלדת פלדה וגם הוא נעזר באותם מתלים סטנדרטיים (מזלג רגיל מלפנים בקוטר 41 מ"מ וזרוע פשוטה יחסית עם בולם יחיד מאחור), אך לובש בגדי ספורט ביחס לאחרים.

48 הסוסים שבמנוע אמורים להוות מדרגת כניסה עבור רוכבים צעירים בעולם הספורטיבי. מחד, הם לא יטרידו אותם יתר על המידה בשימוש יומיומי ועירוני (עם זאת, תנוחת הרכיבה אמורה להיות רכונה יותר לפנים) ומנגד להספיק להם בכבישי הרכיבה או אף על המסלול. כמו באחרים, גם כאן צריכת הדלק המוצהרת נדיבה מאוד עם 27 ק"מ לליטר וגם כאן מותקן דיסק פרפרי יחיד מלפנים ומאחור, חישוקי 17 אינטש וגם מערכת ה-ABS תגיע כסטנדרט. מיבואנית הונדה לישראל נמסר כי אופנוע ספורטיבי זה יגיע לישראל בתחילת 2013 אך מחירו טרם נקבע.

הונדה CBR500R. אתר יצרן
הונדה CBR500R/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully