וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KTM מציגה: משפחת הדיוק מתרחבת

15.11.2012 / 10:29

יצרנית האופנועים האוסטרית KTM חושפת במילאנו שלושה דגמי דיוק ברמות שגעון שונות - למקצוענים מאוד, למקצוענים ולרוצים להיות מקצוענים

הדיווחים מתערוכת האופנועים האיטלקית במילאנו ממשיכים לזרום והפעם הזרקור מופנה אל KTM האוסטרית. אחרי שלל תמונות ריגול וספקולציות ברשת, שלושת האופנועים החדשים במשפחת ה'דיוק' נחשפים. הראשון שבניהם הוא דגם הדיוק 390, מוגדל הנפח ביחס לדיוק 200 אותו בחנו כאן לאחרונה.

עם העיצוב הקרבי והמוכר ועם מנוע מוגדל ל-375 כ"ס שמפיק כעל 44 כ"ס (26 כ"ס בדגם ה-200 סמ"ק), הדיוק הבינוני צפוי להיות שובב במיוחד. השלדה עברה חיזוק מתאים, המתלים שודרגו וגם הבלמים, אך המשקל הכללי נותר פחות מ-150 ק"ג כולל דלק. הספק זה מכניס את הדיוק 390 החדש אל קטגוריית הרישוי החדשה שצמחה מ-33 ל-47 כ"ס. הדיוק 390 יגיע לישראל בחודשים מרץ אפריל 2013.

דיוק 690 R

כצפוי מ-KTM, אחרי הדיוק 690 המוצלח שאותו בחנו כאן לאחרונה, מוצגת גרסת ה-R שמבטיחה לעשות את הכל קצת יותר טוב. ואיך הוא עושה זאת? על ידי הגבהת הגוף ומרחבת מרווח הגחון, על ידי התקנת בולמים משודרגים וחזקים מבעבר (קפיצים קשיחים יותר והתנגדות גדולה לשיכוך), כאשר המזלג הקדמי (הפוך של WP) מציע כוונון מלא ונפרד בדומה לאופנועי מסלול טהורים. הבולם האחורי מציע גם כן כוונון מלא, כולל כיול לשיכוך מהיר ואיטי בנפרד. הבלמים מגיעים מברמבו והם חזקים מבעבר ומחשב ניהול המנוע של הדיוק 690 R מציע את האפשרות לחבר דונגל חיצוני המגדיר אותו במצב 'סופרמוטו'. מצב זה מאפשר לרוכב לנעול את הגלגל האחורי כמקובל ברכיבת סופרמוטו, אך מבלי לוותר לחלוטין על מערכת ה-ABS שממשיכה לתפקד בגלגל הקדמי. הדיוק 690 R יגיע לישראל כבר בחודש דצמבר הקרוב.

סופר דיוק 1290 R

כפי ש-KTM לימדו אותנו, כשהם רוצים להשתגע, יש להם את כל הכלים לעשות זאת. על מימת החברה הכתומה נחשף הסופר דיוק 1290 R החדש, אופנוע קיצוני רייסרי למקצוענים, אך בינתיים רק כאב טיפוס. בכל הקשור לעיצוב, אנשי KTM בחרו ללכת על מראה קיצוני מאוד שגורם לאופנוע להראות כמו שריר דחוס ומוכן לפעולה. המנוע שלו, שהגיע מאופנוע הספורט הקיצוני של החברה ה-RC8R אותו בחנו כאן לאחרונה, לא לפני שעבר הגדלת נפח, מאשר זאת. על הספקים ומומנטים עוד מוקדם לדבר, אך הכוונה ברורה. כדי להלום את רמת הכוח החדשה והציפיות להתנהגות, מותקנים בו מתלים חדשניים של WP ושאר רכיבי מירוצים כמו צמיגים, חישוקים ובלמים.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

קונים אופנוע או קטנוע חדשים? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ktm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully