וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו פורסטר החדש נחשף

סובארו מציגה את הדור הרביעי לרכב הפנאי היפני פורסטר עם שלל עדכונים בעיצובו הפנימי והחיצוני, מרחבי פנים מוגדלים וכן מנועי טורבו ספורטיביים שייכנסו לסדרה

סובארו חשפה אמש (רביעי) ביפן את הדור החדש, רביעי בסדרה, לדגם הפנאי הוותיק סובארו פורסטר. הרכב הינו מוותיקי הקבוצה ומיוצר מאז 1997 וכיום יתברג לצידו של סובארו XV החדש שחולש על נישת הפנאי הרכה בעקבות גסיסתו של טרייבקה המפואר. סובארו מספרת על חיזוק משמעותי בכמה מישורים, כולל ביכולת הניהוג, המרווח הפנימי, הקישור למכשירים אלקטרוניים וקשיחותו בתנאי שטח.

הפורסטר 2013 גדול מקודמו בסעיפים החשובים לכל חמישה נוסעיו. בזכות הפלטפורמה המעודכנת, גובהו נישא כעת ל-1.72 מ', רוחבו 1.77 מ', אורכו 4.57 מ' ובסיס הגלגלים 2.63 מ'. העיצוב החיצוני נושא את סימני ההיכר המזוהים עם סובארו כמו ב-XV תוך איזכורים קלים לסובארו לגאסי (B4) והאימפרזה סדאן. במסגרת תכנונו, שונה תכנון קורה A לשיפור שדה הראייה ולכן מראות הצד הותקנו כעת על דופן גוף הדלתות.

גולת הכותרת בפורסטר תהיה שימוש במנוע שנשלף ישירות מסובארו BRZ. יחד עם זאת, במקום מנוע אטמוספרי, הפורסטר יקבל מגדש טורבו שיעלה את התפוקה המרבית ל-250 כ"ס, בשידוך לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה. המהדורות הבסיסיות תהיינה מצוידות במנוע 2.0 ל' (150-160 כ"ס לערך), בחיבור אל תיבות רציפות 'ליניאטרוניק' להן ששה הילוכים קבועים מראש, וצריכת דלק ממוצעת של כ-14 ק"מ לליטר. הדגמים יצוידו כמובן במערכת ההנעה הכפולה הסימטרית של סובארו (AWD) וכן בבורר סלקטיבי SI DRIVE.

מבנה הקונסולה ולוח המחוונים בפורסטר החדש הוא העתק כמעט ישיר של האימפרזה החדשה (שאינה משווקת בישראל). דגשים ניתנו בקבינה למראה ספורטיבי יותר עם מעט עיבודים בהנדסת האנוש לחידוד התקשורת עם הנהג. לדברי סובארו, ועל אף שזה אינו בולט במספרים, הפורסטר החדש יהיה בעל מרווח רגליים גדול יותר בשורה השנייה ונפח טעינה מרשים.

סובארו תשיק את הדגם במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס שתפתח ב-30 בנובמבר. אירופה תקבל גרסה קצת שונה לקראת האירוע המסורתי בז'נבה המתקיים בחודש מרס. מיבואנית סובארו לישראל 'יפנאוטו' נמסר לוואלה! רכב כי הפורסטר ינחת בארץ בסוף הרבעון הראשון של 2013.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

סובארו פורסטר 2013. אתר יצרן
סובארו פורסטר 2013/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully