וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה מאסר לצעיר שרכב בפראות ללא רשיון

בית המשפט בעכו גזר על צעיר בן 16 מאסר של ששה חודשים לאחר שנתפס רוכב על קטנוע ללא רשיון וביטוח בכרמיאל, תוך סיכון עוברי אורח והתעלמות מהוראות שוטרים

נער בן 16 שרכב בפראות בעיר כרמיאל ללא רשיון וביטוח לאופנוע\ ייכנס למאסר של חצי שנה, כך פסק השבוע בית המשפט בעכו. הצעיר ירצה חודשיים של מאסר בפועל ואילו את ארבעת החודשים הנותרים ירצה במסגרת עבודות שירות. עוד פסק בית המשפט ששה חודשי מאסר נוספים על תנאי, פסילה למשך 18 חודשים וכן פסילה על תנאי והתחייבות עצמית בסף 20 אלף שקלים. כך מוסר דובר משטרת התנועה פקד זיוון פריידין.

ניידת התנועה שטיפלה באירוע בעיר כרמיאל פעלה לעצור את הרוכב לאחר שהבחינה ברכיבה מסוכנת העלולה לפגוע בחיי אדם. לאחר שהשוטרים ביקשו ממנו להאט את מהירות הנסיעה ולעצור בצד לבדיקה, החליט הרוכב להמלט עד שאיבד שליטה על הכלי, נטש אותו והחל במנוסה רגלית מהמקום עד שנתפס.

בגזר דינו, נאמר בבית המשפט כי מדובר בהתנהגות מסוכנת וחמורה במהותה: "עבירת אי הציות להוראת שוטר מגיעה למימדים מדאיגים, הפכה לנפוצה ומחייבת העברת מסר ברור לציבור כי מדובר בהתנהגות שאינה יכולה להתקבל." עוד אמר השופט בגזר הדין כי "צירוף העבירות דנן מביא אותי למסקנה כי מדובר במקרה בו יש להטיל על הנאשם עונש מאסר שיהלום את חומרת התנהגותו ויעביר מסר ברור כי אין להשלים עם התנהגות זו, אשר יש בה פריקת עול, התרסה כנגד שלטון החוק וסיכון חיי המשתמשים בדרך".

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully