וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הלאומית תשנה שמה "לנתיבי ישראל"

החברה הלאומית לדרכים, לשעבר מע"צ, שוב מבצעת מיני רפורמה בקרב החברה ותשנה שמה ל"נתיבי ישראל". מצהירה על השקעת שיא של 6 מיליארד שקלים בתשתיות בשנה הבאה

החברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר) תשנה את שמה ל"נתיבי ישראל", זאת במסגרת תכנית אסטרטגית חדשה ומשולבת שתכנס לפעולה במהלך החודשים הקרובים ובשנת 2013. החברה הממשלתית שבאחריותה הקמת כבישים, מסילות ודרכים בישראל, החליטה על השינוי בעקבות הרחבת ענפי פעילותה. היא תוזן בתקציב שיא של 6 מיליארד שקלים בשנה הבאה למגוון פרוייקטים בתחומי התחבורה.

על פי ההתכנות של נתיבי ישראל, עד סוף השנה תסתיימנה העבודות על חמישה מחלפים חדשים ותחלנה העבודות על 13 נוספים לצד סיום סלילת 160 קילומטרים של כבישים. בשנה הבאה, יוקמו עוד 19 מחלפים חדשים, ויסללו 30 קילומטרים של כבישים חדשים. שי ברס, מנכ"ל נתיבי ישראל, מציין כי תנופת הבנייה מורגשת לכל אורך השנה ובמקומות רבים במדינת ישראל: קרוב למאה פרויקטים, כבישים ומסילות, נבנים בתקופה זו במקביל. גם בשנת 2012 עמדה החברה בכל יעדיה ומימשה 100% מהתקציב, המסתכם בשנה זו בסכום שיא של כ-5.5 מיליארד שקל במזומן".

בין היתר, תפתח נתיבי ישראל את כביש 531 ותאריך את נתיבי איילון צפונה עד לחיבור עם כביש החוף, יסלל כביש הרוחב 9 בן עשרה קילומטרים בין חדרה לכביש 4 ואל כביש 411 יתווספו חמישה קילומטרים נוספים בין יבנה, רחובות וצומת ביל"ו. "הכבישים ומסילות הרכבת שחברת "נתיבי ישראל" מקימה בקצב מואץ, מקצרים מרחקים בין הפריפריה למרכז", כך מציין שר התחבורה ישראל כץ.

גם בקרב מעורבות נהגים והולכי-רגל בתאונות דרכים קטלניות, מצביעים בנתיבי ישראל על תמורה רחבת היקף ביחס להשקעה בתשתיות. על פי נתונים שפרסמה, חלה ירידה של 32 אחוזים (מ-219 בני-אדם ל-150 בני-אדם) במספר ההרוגים בכבישים הביניערוניים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. עוד צניחה במניין ההרוגים, של כ-50 אחוזים, נרשמה גם בקרב הולכי-רגל. בחברה מעודדים מהנתונים וצופים תנופת בנייה גדולה יותר בשנים הבאות.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully