וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעתיד נקבל דו"ח תנועה גם באוויר

21.11.2012 / 9:00

כחולי המדים, יש לנו בשורה משמחת בשבילכם. הניידת שלכם בשנת 2025 תוכל לעופף, תהיה חסינה לקליעים ויהיה בה מסוק מובנה למרדפים, כך חושבים בב.מ.וו

עוד לילה פעיל ברחובות לוס אנג'לס. הכבישים התחתיים עמוסים וגם נתיבי האוויר מלאים בעובדי צווארון לבן החוזרים בטיסה לפרברי ניו יורק שבעברה השני של היבשת. אבל אז הצג בחזית מתחיל להשתולל - מערך המצלמות בחזית איתר רכב שמעופף בפראות ולפי תג הזיהוי של הרכב, גם את הטסט השנתי הוא פספס באיזה עשור.

נשמע לכם הזוי ודמיוני? עוד לא שמעתם כלום, שכן ניידת המשטרה של ב.מ.וו שמיועדת לשנת 2025 לא תסתפק בלסמן את הרכב הנמלט, אלא תהיה גם מסוגלת לדלוק אחריו, להשיג אותו וללכוד אותו בטרם ימלט. לכבוד תערוכת הרכב השנתית בלוס אנג'לס שתיפתח בימים הקרובים, ב.מ.וו החליטו להגיע עם משהו אחר. לא עוד מכונית סדרתית או אפילו ספורטיבית, אלא עם ניידת המשטרה עתידנית.

שום דבר קונבנציונלי אין במכונית הרעיונית הזו. לדוגמה, ברכב זה אין חלונות, כדי להקטין את הפגיעה האפשרית בשוטרים במקרה של ירי לכיוונם. במקומם יש מסכים ומצלמות שמשדרים את הנעשה בחוץ אל פנים הרכב. בנוסף, בניידת זו יש שתי יחידות מרדפים עצמאיות לא מאוישות, האחת עם גלגל יחיד המיועדת למרדפים על הכביש ושניה, מסוק המתרומם מחזית הרכב לטובת מרדפים באוויר. לשני אלה תהיה יכולת מגנטית מיוחדת לשתק כל רכב עמו הם באים במגע כדי למנוע את המשך מנוסתו. בב.מ.וו מציינים כי גם כאשר שתי יחידות המרדפים נשלחו לעבודה, הניידת ממשיכה לתפקד.

זה כמובן שלא הכל, שכן הניידת הזו מסוגלת לקלוט ולאגור את החום מהכביש ולהסב אותו לאנרגיית תנועה, היא תהיה חשמלית לגמרי ובחזיתה יהיה אף מדחף עוצמתי שיאפשר לה לרחף במקומה ללא מגע בכביש כאשר שני השוטרים שבה יוצאים מתא הנוסעים שלה.

ואנחנו אומרים... טוב נו, מי אמר שלא מעניין לעבוד במשטרה?

עוד על ב.מ.וו בוואלה! רכב

ממשיכים לדבר על מכוניות עתידניות בפורום הרכב של וואלה!

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ניידת משטרה עתידנית ePatrol לשנת 2025 של ב.מ.וו. אתר יצרן
ניידת משטרה עתידנית ePatrol לשנת 2025 של ב.מ.וו/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully