וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה: הדגמים החדשים בדרך לישראל

דובי בן גדליהו

21.11.2012 / 11:17

מתחילה לשווק בינואר את הפריוס פלאג-אין הנטענת מרשת החשמל הביתית. תתחיל לייבא מארצות הברית באפריל את הקאמרי הרגילה וההיברידית ועוד שלל דגמים

סוכנות טויוטה עתידה לפתוח את 2013 בארץ עם שלל חידושים והראשון בהם הוא תחילת השיווק של מכונית ההייבריד פלאג-אין הראשונה בישראל: הפריוס פלאג-אין. המכונית זהה לפריוס הרגילה פרט לעובדה, שהיא מציעה טווח נסיעה פוטנציאלי של עד כ-20 קילומטרים על חשמל בלבד בזכות מצבר, שנטען גם מרשת החשמל הביתית הרגילה או מעמודי טעינה ציבוריים, לצד טעינה מכוח מנוע הבנזין. מחירה של המכונית עם הסוללה ינוע סביב 210 אלף שקל.

מכוניות סדרתיות ראשונות מסוג זה כבר עברו תקינה בארץ ונעות על הכביש. למרות מחיר הרכישה הגבוה יחסית של המכונית היא עשויה ליהנות מהטבה נרחבת בשווי השימוש החודשי למקבלי רכב צמוד. זאת בשל התקנות החדשות של האוצר, שמפרידות בין מחיר הסוללה למחיר הרכב, שיכנסו לתוקף בינואר 2013. ייתכן שהמכונית תוצע עם אופציה להחכיר את השימוש בסוללה.

בינואר יתחיל השיווק אלינו גם הדור המחודש של המיניוואן הקומפקטי "VERSO" (שבעה מקומות ישיבה), שמיוצר בטורקיה. חודש לאחר מכן צפויה לנחות בארץ גם האוריס (AURIS) המחודשת, שהוצגה לאחרונה בתערוכת פאריס. היא תגיע עם מנוע 1.6 ליטר בנזין ובגרסה היברידית עם מנוע 1.8 ליטר. במרץ 2013 יגיע אלינו גם הדור החדש של ה-RAV4, עם עיצוב חיצוני מושחז יותר ותא נוסעים חדש. הרכב ייחשף החודש בתערוכת לוס אנג'לס.

באפריל ינחתו כאן עוד חידוש חשוב: הדור החדש של הקאמרי, שלראשונה ילווה גם בגרסה ההיברידית של הקאמרי. שתי המכוניות יגיעו מארצות הברית בהתאם לתקנות הייבוא החדשות שמקלות על ייבוא רכב בתקינה אמריקנית, שנכנסו השנה לתוקף. נזכיר, שהקאמרי הייבריד הייתה בשנים האחרונות אחת מלהיטי הייבוא האישי מארה"ב ועשרות אקזמפלרים שלה נעים על כביש הארץ. לקראת סוף השנה יצטרף אלינו רשמית גם רכב הפנאי "HIGHLANDER", שיגיע מארצות הברית

גם מותג היוקרה של טויוטה, לקסוס, לא טומן את ידו בצלחת. כבר בשבועות הקרובים תנחת כאן הלקסוס LS החדשה, ספינת הדגל של המותג. היא תגיע בדגמי 460 ו-600 הייבריד עם שלל טכנולוגיות מתקדמות כמו מסך LED בגודל 12.3 אינץ', טיהור אוויר פנימי ועוד. המכונית תוצע עם אופציה לגרסאות ה-F-SPORT עם כיול מתלים ספורטיבי ועיצוב פנים ייחודי. קראת אמצע השנה תגיע גם ה-IS המחודשת, שמפרטיה טרם נחשפו.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully