וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל חושפת: אדם ספורטיבית וחמה

אופל אדם, מכונית המיני החדשה, תקבל גרסה חמה בעתיד עם יותר מ-140 כ"ס. בינתיים, חטיבת המירוצים מכינה חתיכה קרבית למסלול התחרותי

אתר יצרן

חטיבת המירוצים של אופל וג'נרל מוטורס, בעלת הבית האמריקנית, חשפו את גרסת אופל אדם 'רייסינג' למכונית המיני היוקרתית שנחשפה לאחרונה. מכונית זו תהווה קדימון, גם אם כי קצת קיצוני מטבע הכשרתה לסבב רשמי באירופה, למהדורה ציבורית באחריות מותג OPC שתצא לכבישים במהלך השנה הבאה.

האדם הספורטיבית - 'אדם קאפ' בשלב זה, כפי שהיא נתפרה למסלול, תוכננה עבור מי שרוצה להשתתף בסדרת מירוצים קטנה, אך תקציבו מוגבל (ואינו יכול למשל לרכוש קורסה או אסטרה OPC). בחזיתה, שוכן מנוע בנזין טורבו בנפח 1.6 ל' בעל תפוקה מרבית של 150 כ"ס לערך המועברים לגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. אופל טוענת שזו מאיצה ל-100 קמ"ש בסביבות 8 שניות ועד מהירות מרבית של 210 קמ"ש.

בהשוואה לאדם, חטיבת המירוצים האמריקנית של GM הוסיפה לה את כל החבילה הספורטיבית הנדרשת כדי להכינה לעימות מול מתחרות. זה מתחיל בחישוקים לבנים גדולים וקלים, פגושים בעלי פתחי יניקה מורחבים, ספויילרים בשני הקצוות והתקנת מערכת מתלים מונמכת וחדה יותר, צמיגים שמנים ובתא הנוסעים כלוב הגנה תקני ומושבי באקט אוחזים.

המחיר הרשמי לאופל אדם 'קאפ' יעמוד על 33 אלף יורו (כ-160 אלף שקלים לפני מס) כשהיא תוצע למכירה בשנה הבאה. גרסת כביש סדרתית לקהל תחת OPC, אמורה להפחית מכך כ-5 אחוזים ולעמוד ראש בראש בקבוצה זו מול 500 אבארת'. בכורה רשמית, ככל הנראה תערך לה בתערוכת פרנקפורט בעוד קצת פחות משנה. את אופל אדם הסטנדרטית נראה אצלנו בתחילת 2013.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully