וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת מהירות עירונית בר"ג

דובי בן גדליהו

26.11.2012 / 13:19

מצלמת רמזור/מהירות הוצבה באחד הצמתים העמוסים בארץ, כדי ללכוד בין השאר הנהגים הנתקעים בשעת העומס. במקביל הוצבו מצלמות חדשות בצומת דברת על כביש 65 ובצומת הושמרים

לא הבחירות שבפתח, לא קופת המדינה שמתרוקנת בקצב מואץ וגם לא הטילים על גוש דן מעכבים את תוכנית פריסת מצלמות המהירות של המשטרה והמשרד לביטחון פנים. בימים האחרונים הצטרפה למפת מצלמות הגאטסו הפרושות בארץ גם מצלמה עירונית ראשונה שמוצבת ברחוב ז'בוטינסקי בצומת עלית ברמת-גן, ומכסה כרגע את כיוון התנועה מתל-אביב מזרחה.

המצלמה מוגדרת כמצלמת רמזור אולם כדרכן של מצלמות אלה עיקר עיסוקה יהיה הפקת דוחות וקנסות על עבירות מהירות. המקומיים מספרים שהמיקום שנבחר הוא אידיאלי - מבחינת המשטרה - משתי סיבות. הראשונה היא שבשעות העומס כלי רכב רבים, שהחלו לחצות את הצומת הארוך באור ירוק, "נתקעים" בשל כלי רכב מאטים ולפיכך נלכדים באור אדום. נזכיר, שמצלמות הגאטסו מהדור החדש אינן מופעלות בעת חציית קו הרמזור, אלא בשעה שהרכב עובר על פסי המגע, שממוקמים באמצע הצומת כמה מטרים לפני המצלמה.

הסיבה השנייה היא שכאשר אין עומס זהו קטע כביש שנחשב מהיר יחסית עם מהירות טיפוסית של 60 עד 75 קמ"ש, למרות שהמהירות החוקית המותרת בעת חציית הצומת היא 50 קמ"ש בלבד. במקביל הוצבו מצלמות חדשות בצומת דברת על כביש 65 (בכיוון צפון) ובצומת השומרים סמוך למרכז טבעון.

עוד הרבה על מצלמות מהירות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully