וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזון החשמלי והספורטיבי של ב.מ.וו

גרסת i3 קופה מוצגת בתערוכת לוס-אנגל'ס עם 170 כ"ס והבטחות לניהוג הדינאמי המסורתי של היצרנית הבווארית. דגם סדרתי עוד קצת רחוק

תת המותג החשמלי של ב.מ.וו, I, רחוק לפחות שנה וקצת מהשקתו, ואולם אין בכך כדי לפגום בחגיגת החשיפות שמארגנת היצרנית ממינכן לשורה של כלי-רכב חשמליים שימלאו את היצע החטיבה בשנים הקרובות. הדגם החם ביותר, i3, אף קיבל כעת מרכב קופה אטרקטיבי וזוכה לבכורה בתערוכת לוס-אנגל'ס כחלק ממסע קידום הטכנולוגיה החשמלית.

ב.מ.וו שקלה להפריד בין שתי המכוניות על ידי הוספת כותר בשם i4, אולם לבסוף בידלה את הקופה מהאחות הקומפקטית באמצעות שינוי חד בעיצוב החיצוני עבור התקנת שתי דלתות ארוכות, המשתקף בין היתר על ידי שימוש בחבילה קוסמטית ספורטיבית הכוללת חישוקי סגסוגת (20 אינטש) ועוד התאמות נפרדות בתא הנוסעים. הכליות המסורתיות, נשארו במקומן.

כדי לשמור על משקל נמוך ככל שניתן, המכונית ארוזה בתרכובת כמעט מלאה עשויה סיבי פחמן, ללא פערים במרקם בין החלקים המרכיבים את המכונית (גם בקבינה). בגרסה המוצגת המכונית עטופה בגוון כתום מטאלי, ולכן העדות היחידה לשימוש בקרבון גלויה לעין רק כאשר פותחים את הדלתות בחיבור ביניהן ובסמוך לקורות.

ואם כבר הקורות ושאר עניני עיצוב, הקופה מוותרת על קורה מרכזית B, אבל לא על חשבון הבטיחות החשובה. במסגרת פיתוחה של הקופה החשמלית, חוזק המרכב כדי לעמוד בעומסים וכן מדובר באפקט וויזואלי ובטיחותי המשפר את שדה הראייה מחלל הפנים כלפי חוץ. בנוסף לכך, החשיבה על שימור הסביבה באה לידי ביטוי גם בהנדסת האנוש: ב.מ.וו מספרת על שימוש בחומר ממוחזר, כאשר מול הנהג שני צגים מרכזיים המעבירים אינפורמציה.

מערכת ההנעה של ב.מ.וו מספקת 170 כ"ס ממנוע חשמלי המוזן סוללות לית'יום יון (תחת הרצפה ובמרכז הרכב) בחיבור אל תיבת הילוכים לה הילוך בודד. הנתונים הרשמיים אינם ידועים במלואם לאור היותה מכונית רעיונית, אבל היא תעודכן בארבעה מצבי ניהוג כולל "חשמלי ספורט". בכל זאת, ב.מ.וו.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

ב.מ.וו אי 3 קופה קונספט חשמלית. אתר יצרן
ב.מ.וו אי 3 קופה קונספט חשמלית/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully