וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 6: אלף מטענים נשמטים מידי שנה

כך על פי נתונים שמפרסמת עמותת אור ירוק בעקבות התאונה הקטלנית אמש בכביש 6. שמואל אבואב: "להגביר האכיפה על נהגים מובילים"

בעקבות התאונה הקטלנית אמש בין אוטובוס למשאית על כביש 6, שגבתה את חייו של חייל צעיר וגרמה לפציעתם של עשרות אנשים, מפרסמת עמותת 'אור-ירוק' ממצאים אודות הליקויים בהובלת מטענים במשאיות ברחבי ישראל. זאת על ידי סדרת תצפיות שנערכו לאחרונה באמצעות חברת 'אמן'.

מתוך הנתונים עולה, כי 1,000 מטענים נשמטים מידי שנה ממשאיות, וכי כל רכב חמישי שמוביל מטענים, כ-20 אחוזים, עושה זאת בצורה לא תקינה. כלומר, החברה בדקה כ-700 כלי-רכב בהיקף המחקר, ומתוכם 144 הוגדרו כמסוכנים.

"על משטרת ישראל להגביר את האכיפה כנגד נהגים מובילים, על מנת לוודא כי המטען קשור ומאובטח כהלכה. במקביל, יש לבצע הדרכה מקצועית ואיכותית לרבות תרגול מעשי ולימוד נהגים חדשים לקשור ולאבטח את המטען בצורה בטוחה", כך מציין מנכ"ל העמותה שמואל אבואב.

כביש 6 למרבה הצער חובר לעוד מספר מוקדים שחוו בעבר תאונות דומות עם תוצאות טרגיות. ב-24 באוגוסט השנה, בכביש המנהרות בירושלים, נהרג אדם ואחר נפצע קשה, לאחר שספה נשמטה מרכב וגרמה להתנגשות בה היו מעורבים שלושה כלי-רכב. אשתקד בדצמבר נהרג נהג משאית כתוצאה ממטען שנותק מרכבו, וביולי 2011 קיפח את חייו נהג משאית בכביש 4313 לאחר שבלם בלימת חירום ברמזור, והמטען שהוביל מחץ אותו למוות.

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully