וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכור ובלי רשיון, אבל ייגש לטסט רביעי

בפעילות אגף התנועה בסופ"ש האחרון נעצר צעיר תחת השפעת אלכוהול ללא רשיון נהיגה. לקצין התנועה סיפר כי נכשל בשלושה טסטים וכי מתכוון לנסות שוב. בכביש 6, נתפס נהג ב-198 קמ"ש

במסגרת פעילות ממוקדת של אגף התנועה בסופ"ש האחרון, מחוז תל-אביב, עצרה ניידת של משטרת התנועה צעיר בן 20 תושב אדומים במחלף השלום לכוון צפון. בבדיקה שנערכה במקום, התברר כי רמת האלכוהול בדמו גבוהה פי 2.5 מהמותר בחוק (נדגם ב-530 מ/ג) ויתרה מכך, מעולם לא הוציא רשיון נהיגה. בשימוע שנערך לו על ידי קצין התנועה החמיר עוד יותר את מצבו וסיפר כי נכשל בשלושה טסטים (מבחני נהיגה) וכי מתכוון לנסות שוב. רכבו הושבת והוא נעצר ונכלא.

במהירות מופרזת נלכדו שלושה נהגים בפעילות הניידות. משטרת התנועה של מחוז לכיש עצרה נהג שנקלט במהירות של 151 קמ"ש במחלף קרית גת לכוון צפון. מבדיקות שערך השוטר גילה כי הנהג מדיף ריח חזק של אלכוהול ואכן בביקורת התגלה כי זה שיכור ברמה של 570 מ/ג. עוד נמצא כי הוא פסול רשיון. הנהג, תושב הדרום כבן 23, נעצר ונכלא ואילו בעל הרכב זומן לשימוע.

נהג נוסף בדק את גבולות משטרת התנועה, לאחר שזה שחצה את כביש 6 ליד מחלף נשרים במהירות של 198 קמ"ש. שוטרי התנועה גילו כי מדובר בתושב עילוט, בן 32 והחל נגדו הליך שיפוט מהיר בשל חומרת העבירה. הרחק משם, בקצה הדרומי של ישראל, נלכד נהג בכביש הערבה במהירות של 137 קמ"ש במקום 90 קמ"ש. אם לא די בכך, ניסה הנהג לחמוק מהעונש שצפוי לו על ידי החלפת מקום עם הנוסע שלצידו - תוך כדי נהיגה. משטרת אילת עצרה את הנהג, תושב אזור כבן 19, השביתה את רכבו והוא נכלא.

בסיכום האירועים, אותרו בסופ"ש האחרון 77 נהגים שיכורים, הושבתו 48 כלי-רכב, נפסלו 67 רשיונות נהיגה ונעצרו שלושה נהגים. כך מוסר דובר אגף התנועה פקד זיוון פריידין.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully