וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה קאיימן החדשה: פחות משקל, יותר ביצועים

החברה משוטוגרט משיקה את הדור השני של מכונית הספורט הגרמנית פורשה קאיימן. איך תרצו אותה, עם 275 או 325 כ"ס? בישראל לקראת פסח

פורשה הציגה בתערוכת לוס-אנגל'ס מתיחת פנים לקאיימן, שלמעשה הוכרזה רשמית כדור שני של מכונית הספורט הקטנה ביותר של היצרן הגרמני, לצידה של הבוקסטר. הנוסחה ב-2012 נאמנה לזו שקדמה לה: מנוע מרכזי, גוף צנום ורזה, וצמד מנועי בוקסר ששה צילינדרים בחיבור אל תיבות ידניות או אוטומטיות. גם המחיר, יישאר פחות או יותר זהה לדור הראשון.

לקאיימן תהיינה שתי חטיבות כוח עיקריות כאמור. האחת, תחלץ ממנוע 2.7 ל' כ-275 כ"ס ו-30 קג"מ, ואילו הקאיימן S תקבל מנוע 3.4 ל' עם 325 כ"ס ו-37.7 קג"מ. השידוך הסטנדרטי הוא לתיבת הילוכים ידנית לה ששה יחסי העברה, או אופציה לתיבת הילוכים מסוג PDK, עם שני מצמדים ובקרת ניהול מתוחכמת לניצול מקסימלי של המנועים. בחירה בתיבה זו עם חבילת הכרונו, תחזיר האצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות בגרסה הבכירה ו-5.1 שניות בבסיסית ביניהן. צריכת הדלק גם היא מרשימה ביחס לביצועים, שכן זו עומדת על כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בסיוע מנגנון 'עצור וסע' המדומם הרכב בעמידה ממושכת.

הקאיימן החדשה, מתהדרת במידות מעט יותר גדולות מזו שהיא מחליפה, לרבות צמיחה של כמה סנטימטרים בבסיס הגלגלים (2.47 מ'). מצד שני, פורשה הפחיתה ממשקלה כ-35 קילוגרמים כך שהיא קרובה יותר לטווח של 1.3 טון כעת.

מבחינה חיצונית ופנימית, פורשה התאימה אותה לקו הנוכחי של הבוקסטר וה-911, ובתא הנוסעים כל האופציות הטכנולוגיות המודרניות של היצרנית. עוד ברשימה אופציה להתקנת חישוקי 19 או 20 אינטש ואת מערכת הבלימה גם מקבלת הקאיימן ישירות מה-911 יחד עם בקרת ה-Porsche Active Suspension Management המשודרגת.

הקאיימן תומחרה בארה"ב בעלות של 53 אלף דולרים ועד 64 אלף דולרים (212-256 אלף שקלים לפני מס). לישראל היא צפויה להגיע בחודש מרץ מספרת היבואנית לישראל "מסי מכוניות ספורט בע"מ מקבוצת מכשירי תנועה". מחירה טרם נקבע.

עוד הרבה על פורשה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully