וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט וולט הכי משביעת רצון

בפעם השנייה ברציפות זוכה המכונית ההיברידית במרב הנקודות בסקר שביעות הרצון שעורך ירחון קונסיומר ריפורטס האמריקני. "שילוב של הופעה, ביצועים וחסכון ברמה גבוהה"

שברולט וולט, המכונית האמריקנית ההיברידית, שוב גרפה את סכום הנקודות והקולות הרבים ביותר בסקר שביעות הרצון השנתי שעורך הירחון הנחשב 'קונסיומר ריפורטס'. הוולט ההיברידית, שזו כאמור זכייתה השניה ברציפות בשנתיים האחרונות, גרפה לא מעט חיזוקים מקרב הלקוחות שלה כאשר 92 אחוזים מהם הודו שירכשו אחת נוספת בעתיד.

מארגן הסקר ובכיר הירחון ריק פול, טוען כי הוולט זוכה להצלחה בשל השילוב המעניין של תכונותיה, כשבין היתר מציין את עיצובה העתידני והביצועים המרשימים. "הדומיננטיות של הוולט בסקר שביעות הרצון שלנו, משקפת את ההתלהבות של הנהגים ממכונית חסכונית משפחתית, במיוחד אל מול הפריחה בקבוצת ההיברידיות".

הסקר מבוסס על השתתפותם של 350 אלף מנויים ובעלים לדגמי 2010-2013, על פי שאלון שבדק את אחוז ההיענות החיובית לשאלה הבאה: "האם בהתחשב בכל ההיבטים – נוחות, אמינות, מחיר, נוחות, הנאה וכן הלאה – תהיה מוכן לרכוש שברולט וולט נוספת"? רק שמונה אחוזים מתוך הנסקרים השיבו כאמור בשלילה.

עוד מכוניות שצברו ניקוד גבוה היו טויוטה קאמרי הייבריד, פריוס C, פריוס וניסאן ליף. בקרב המכוניות הספורטיביות כיכבו שברולט קורבט, פורשה 911, פורד מוסטאנג ודודג' צ'אלנג'ר שמונה צילינדרים. המכונית בעלת הציון הנמוך ביותר בסקר הייתה ניסאן ורסה סדאן (טידה בישראל). רק חמישים אחוזים מוכנים לרכוש אותה פעם נוספת.

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully