וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סוזוקי גרנד ויטרה מחודש

רכב השטח של סוזוקי מקבל מתיחת פנים קטנה וישווק בישראל עם מנוע 2.4 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית. יוצע בשני מרכבים, החל מ-162 אלף שקלים

יבואנית דגמי סוזוקי לישראל 'מכשירי תנועה', החלה לשווק בארץ את דגם הגרנד ויטרה המחודש לאחר מתיחת פנים קלילה. מדובר בעדכון קטן וקוסמטי בחלק מפניו ואיבריו של רכב השטח הוותיק, כאשר גם השנה יוצע לקהל על שני מרכבים: 3 ו-5 דלתות.

לגרנד ויטרה זו מתיחת פנים שניה המבוצעת על הדור השלישי (2006), אולם הפעם היקף השינויים קטן יותר מבעבר. סוזוקי ריכזה את מרבית החידושים שלו בחזית, שם ניתן למצוא שבכה שונה, פגושים חדשים, קצת תוספות מסביב למכסה המנוע הקדמי ופסי קישוט. בהיצע הגוונים מתווספים ברונזה מטאלי וחום מטאלי. עוד מוסיפים ביבואנית כי לדגם ה-5 דלתות חישוקי סגסוגת חדשים.

בחזיתו של גרנד ויטרה שוכן אותו מנוע המשרת את הדגם הנוכחי. לזה 2.4 ל' בנזין בתפוקה של 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-22.9 קג"מ ב-3,800 סל"ד. אל המנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית לה ארבעה יחסי העברה. בצריכת הדלק חלה הפחתה קלה מאוד, וזו תעמוד בעיר על ממוצע של 8.7 ק"מ לליטר, בכביש בינעירוני על 12.6 ק"מ ובנסיעה משולבת על 10.8 ק"מ לליטר.

ברמת האבזור אין שינויים מהותיים בשני הדגמים. אלה כוללים מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטאלית, הנעה ללא מפתח, מחשב דרך ועוד. המחירים יחלו ב-162 אלף שקלים ל-3 דלתות ועד 187 אלף שקלים לגרסת 5 דלתות.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully