וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי חושפת: סטיישן עם ביצועים קיצוניים

אודי חושפת את ה-RS6 החדשה עם מנוע בנזין כפול מגדשי טורבו שמאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות. את המהירות המקסימלית תוכלו, אם תרצו, להגביל ל-252 קמ"ש

דגמי האוואנט הקיצוניים של אודי לא משווקים בישראל, הן בשל מבנה הסטיישן הלא פופולארי בקבוצת הסלון והן בשל המחירים המופרזים שנדרשים עבור המכונות הללו. באירופה להבדיל, סטיישן היא הבחירה הראשונה בסדר העדיפויות, ואם לא בגרסת דיזל חסכונית וגמישה אז למה לא עם מנוע בנזין בעל ביצועים כשל מכונית-על? היכן מוצאים חיה כזו? הכירו את אודי RS6 אוואנט.

במסגרת החלפת הדורות הופחת משקלה ב-110 ק"ג לערך, שכן בין השאר שלפה חטיבת פולקסווגן את מנוע העשרה צילינדרים הקודם (5.0 ל'), ובמקומו השתילה מנוע 4.0 ל' שמונה צילינדרים קטן יותר וגם חסכוני בשיעור של 20 אחוזים. יחידת ה-TFSI, כפולת מגדשי הטורבו, מייצרת הספק מרבי של 560 כ"ס ב-5,700 סל"ד ו-70.8 קג"מ החל מתחום של 1,700 סל"ד. מערכת ההנעה הכפולה (קוואטרו) מוזנת דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית (ZF) כשלזו שלושה מצבים: ספורט, ידני ונורמלי וכן תפעול ידני מגלגל ההגה עם תגובות סופר מהירות.

כל המספרים המרשימים שיופיעו על עלון המכירות מתנקזים לביצועים חסרי תקדים בקבוצת הסטיישן ספורט. את ההאצה ל-100 קמ"ש מהמקום היא מסיימת ב-3.9 שניות בלבד, ואם מהירות מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש מבאסת את הלקוח, זה תמיד יוכל לבקש להסיר את המגביל ולסגור באוטובאהן 305 קמ"ש. אפשר כמובן לעשות זאת בהדרגה ולהציב את המגביל גם ב-280 קמ"ש.

ערכת מתלי האוויר האדפטיביים ב-RS6 פותחה אחרי חודשים של נסיעות מבחן בגרמניה וצרפת, ובמהדורה זו היא נמוכה בכמה מילימטרים מגרסת ה-S6 כדי לתגבר את האחיזה, ההיגוי, הבלימה, וכל מה שנדרש בהיבטים הדינאמיים. וויזואלית היא מוסיפה גריל מעט שונה ובתא הנוסעים מושבי ספורט, כיתובי RS וכמובן תא מטען שנפחו יכול לתפוח עד 1,680 ל' בקיפול שורה שתיים.

המחירים באירופה יעמדו על סביבות 80 אלף יורו (450 אלף שקלים לפני מס). לא שזה משנה, מאחר ואלינו לא תגיע.

אודי S8 החדשה במבחן: כוח ופאר
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully