וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העסקה למכירת יפנאוטו

אבי שאולי ודובי בן גדליהו

5.12.2012 / 13:37

שמעון ברזילי, סוכן סובארו בירושלים, נכנס כבעלי יפנאוטו אחזקות תמורת סילוק חובותיו של זאבי לצ'רנוי והגעה להסדר עם מחזיקי האג"ח. הערכות: מאחוריו קבוצת משקיעים

נסגרה עסקת המכירה של יפנאוטו אחזקות, החברה האם של יבואנית סובארו. לאחר בחינה של מספר הצעות קיבלו בעלות השליטה בחברה, שתי חברות פרטיות שבבעלות גד זאבי, את הצעתו של שמעון ברזילי - לשעבר סוכן סובארו בירושלים - לרכוש את יפנאוטו אחזקות.

סכום העסקה לא פורסם אולם בענף מעריכים כי היא בוצעה בתמורה לסילוק חובותיו של גד זאבי לצ'רנוי, אשר לו שעבוד על 80% ממניות יפנאוטו החזקות. הרוכש יצטרך להגיע לפתרון גם אל מול מחזיקי האג"ח.

על פי הערכות בענף היקפה הכולל של העסקה הוא כ-110 עד 160 מיליון שקל. בענף מעריכים כי מאחורי ברזילי ניצב משקיע אסטרטגי או קבוצה של משקיעים, שטרם נחשפו.

שמעון ברזילי הוא סוכן סובארו בירושלים מאז 1976 והסוכנות שבבעלותו נחשבה לסוכנות הפרטית הגדולה ביותר במערך של סובארו. ב-2010 שימש ברזילי למשך תקופה קצרה כמנכ"ל יפנאוטו לאחר פרישת המנכ"ל אלי דוד.

בעבר פורסם כי חברת קבוצת קרסו, ניהלה מגיעים לרכישתו של השטח שעליו שוכנת סוכנות סובארו בירושלים תמורות כ-56 מיליון שקל.

בינואר השנה מכר ברזילי לחברת "שגריר" רשת מוסכים לפחחות וצבע בחולון אשדוד ורעננה, תמורת כ-12 מיליון שקל. העסקה כפופה עדיין לקבלת אישור היצרן היפני וכן מותנית התקיימות מספר תנאים מקדימים נוספים. בין המתמודדים הנוספים היו חברת קרסו, יבואנית רנו, חברות הטרייד-אין "טרייד-מוביל" ו"אוטו-דיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully