וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת קופה חדשה: סדרה 4

ב.מ.וו תפריד את סדרה 3 ומהדורות הקופה ותייסד לצידה את סדרה 4 החדשה שתוצג כקונספט בתערוכת דטרויט הקרובה. גרסת ייצור בז'נבה לקראת קרב ראש בראש עם אודי A5

ב.מ.וו ממשיכה לפתח נישות בתוך נישות וצועדת בעקבות אודי ומרצדס. אחרי שחשפה את גראן קופה לאחרונה המדורגת בין סדרה 5 ל-7, היא מקדמת את הסדרות הסלוניות המסוגננות וחושפת את 'קופה קונספט 4' – גרסת ספורט אופנתית שתבוסס בחלקה על סדרה 3 ושתתחרה ישירות באודי A5, אבל תזכה לעולם עצמאי בקרב המותג הגרמני לאור גניזת ה-3 קופה באופן סופי.

הקונספט 4 קצת יותר ארוכה ורחבה מסדרה 3 אבל נמוכה ממנה, וזאת כדי לשוות לה את ההופעה הספורטיבית והשלוחה כפי שהיא באה לידי ביטוי בגראן קופה. אם ניתן לחבר קו ויזואלי ישיר בין הסדרות, אפשר לראות כי בשבכה הקדמית באזור הכליות הכפולות היא דומה יותר למכוניות החשמליות של המותג ממינכן, ביניהן ויז'ן, ובסף התחתון פתחי יניקה גדולים לתיעול האוויר. בנוסף, מאמצת ב.מ.וו עיצוב דרמטי של החלק האחורי, גם הוא חולק קווי מתאר עם גראן קופה, להבדיל סינר תחתון רחב ומאיים עם לועות גדולים מאוד למפלט בשני הקצוות.

ב.מ.וו טרם חשפה אילו מנועים תקבל קונספט 4, אולם כלי-התקשורת בגרמניה מעריכים שהיות ומדובר במכונית ספורטיבית החטיבות תהיינה בכירות כבר בדגמי הבסיס וחסכוניות בשיעורים ניכרים ביחידות הדיזל. מנועים אלה יחלו בהספקים של כ-180 כ"ס לדגם הפשוט ביותר בלוגמות הסולר, ועד מנועי ששה צילינדרים בנזין בתפוקה מרבית של 450 כ"ס, בשידוך לתיבות ידניות ששה הילוכים, או אוטומטיות להן שמונה יחסי העברה.

בחלל הפנים, ב.מ.וו תעתיק את הנדסת האנוש ישירות מסדרה 3 ותשלים סידור הושבה לארבעה אנשים גדולי מידות, אולם תספק לאלה אווירה הרבה יותר מפוארת וייחודית בשם המיתוג. בתפריט של רמות האבזור מותר לצפות לתפירות עור בלעדיות, דיפוני עץ, מערכות שמע משוכללות, בקרות בטיחות מתוחכמות ועוד כמה פטנטים חדישים שטרם נכנסו לשימוש.

את החשיפה הרשמית מתכננת ב.מ.וו לינואר הקרוב, אולם באירופה תארח אותה ז'נבה בגרסה סופית לפני עלייתה לכבישים בסוף שנת 2013 או תחילת 2014. הקופה תתומחר בסביבות 30-40 אלף יורו (200 אלף שקלים לפני מס), ולאחר מכן אליה תצטרפנה מכוניות נוספות כגון גרסת קבריולה וכן מרכב קופה 4 דלתות (גראן קופה קטנה).

מהיבואנית 'דלק מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי קופה 4 תגיע לישראל ברבעון השלישי של 2013. טרם נקבע מחירה.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

ב.מ.וו קונספט 4. אתר יצרן
ב.מ.וו קונספט 4/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully