וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,700 כ"ס: מכונית העל האוסטרית

האוסטרים יוצאים מהפוך וחושפים מכונית ספורט קיצונית בחסות מיומנות איטלקית מבית סדנת אבארת'. עד 1,700 כ"ס

אין מחסור בחברות רכב קטנות שמתמחות במכוניות ספורט מוגזמות להחריד. הפריסה הגאוגרפית שלהן חובקת עולם, שכן חלקן הגיחו מפולין, אחרות מסלובניה ויש גם מצ'כיה ורומניה ועוד ממזרח אירופה הרחוקה עוד יותר. כעת, עוד חברה מנסה לעשות את הדרך המפרכת להפוך ליצרנית מכוניות-על, והפעם היא מגיעה מאוסטריה שמציגה מכונית קיצון שוברת שיאים: מילאן אבארת'.

מילאן אבארת' נשמעת לחובבי הנהיגה כמכונית בעלת ייחוס לסדנת אבארת' האגדית, ואכן מי שעומדים מאחרי היצירה הזו אלה המעצבים של קרל אבארת' - האוסטרי-איטלקי מטורינו שעיצב ותכנן את מכוניות הספורט של פיאט ואלפא רומיאו בשנות ה-60 וה-70 ובמקביל עבד גם עם פורשה, כשמעל הצוות המיומן מפקח הבן שלו רפאל אבארת', שלקח את הפיקוד על הפרויקט השאפתני.

מעטים הפרטים אודות מילאן אבארת' היות והיא בגרסה רעיונית ותוצג במסגרת מצומצמת של תערוכות רכב יוקרתיות במונטה קרלו וערב הסעודית. הנתונים מסתכמים בדיווחים על כך שהיא תיוצר ב-14 יחידות בלבד – שבע לצורך שימוש ציבורי, והיתר תהיינה SS אבארת' של המותג האיטלקי המוגדרות בלתי-חוקיות לכביש ומיועדות למסלול.

גולת הכותרת, ויש לשים את המספרים המופצים עימה בערבון מוגבל, היא העוצמה שהמכונית מפיקה על הכביש בתצורה הנוכחית שלה. על פי רפאל אבארת', משקלה של המכונית יעמוד על פחות מ-950 קילוגרמים וההספק יכול שינוע מ-650 ועד 1,700 כ"ס במהדורות המילאן המשודרגות בכבדות (לא ברור מקור המנוע בשלב זה). ביצועים? תשתמשו בינתיים בדמיון.

עלות עותק בודד של מילאן אבארת' יעמוד על 300 אלף יורו (מיליון וחצי שקלים לפני מס). בכורה עולמית למכונית מתוכננת לפברואר 2013. אולי תופיע גם בתערוכת ז'נבה. על העיצוב אתם מוזמנים להביע דעתכם.


עוד חדשות בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מילאן אבארת'. אתר יצרן, אתר יצרן
מילאן אבארת'/אתר יצרן, אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully