וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פיאט פנדה מתחפשת לג'יפ מפלצתי

קרייזלר ופיאט פתחו פיאט פנדה קטנה על פלטפורמ ג'יפ CJ-7 והלבישו לה צמיגים ענקיים עבור פסגות ההרים המושלגות. למי שרוצה לדלג על הפקקים

פיאט וקרייזלר תכננו כמה דגמים מוזרים ביחד ביניהם פיאט פרימונט, לנצ'יה תמה (כעיבוד לדור הקודם של סדרות משפחתיות בקרייזלר) וכן את דודג' דארט החדשה. כל אלה התבססו כדגמים סדרתיים כאמור בשנתיים האחרונות, אבל המיזם החדש והמהפכני שלהם הולך לשבור שיאים בקרב הפריק שואו על גלגלים; הכירו את 'פיאט פנדה מונסטר טראק'.

בתמצית, מדובר בפיאט פנדה שמוברגת לשלדה של ג'יפ CJ-7. החברה האיטלקית הפקידה את הפנדה הקומפקטית אצל האמריקנים ואלה בנו את הרכב ב-14 יום. היא עומדת על צמיגים בקוטר 60 אינטש (20 אינטש ברוחב) עם חיזוקים מסיביים במתלים ובשלדה, בהיגוי ובבלמים, וגובהה נישא כעת לארבעה מטרים בגובה, על אף שהמרכב הבסיסי של הרכב נותר באורכו כפי שיצא את המפעל.

את הכוח מעבירה לכל הגלגלים יחידת 4.2 ל' בנזין ששה צילינדרים המשרתת את הג'יפ האמריקני. פיאט לא פרסמה ביצועים מדוייקים של הפנדה מונסטר טראק, אך סביר שאין לה בעיה של תאוצות שתשארנה אבק לבן למתחרים. זו אולי מכונית מקטגורית מיני, אבל על נתוני צריכת הדלק נוותר הפעם.

*פסקול הסרטון הושתק על ידי היצרן

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully