וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה רומזת על מתחרה לניסאן ג'וק

תחשוף בתערוכת דטרויט קונספט לרכב פנאי עירוני וקומפקטי כדי לחזק את חדירת הונדה CR-V החדש לשוק האירופאי. גרסת ייצור בתערוכת ז'נבה

הונדה מציגה קדימון לקרוסאובר קומפקטי מסדרות ניסאן ג'וק ודומיו. היצרנית היפנית תחשוף אותו בגרסת ראווה בעוד כחודש עם פתיחת תערוכת דטרויט, כשלאחר מכן ואם יתממשו התנאים לכך, יעובד למהדורת ייצור סופית בתערוכת הרכב בז'נבה, במסגרתה ינטוש גם את הכותר הזמני והגנרי "אורבן קרוסאובר". בנוסף, ייתכן ויישא את האות V כפי שעושה האח הבכור במשפחה CR-V.

הונדה קונספט אורבן. אתר יצרן
הונדה קונספט אורבן/אתר יצרן

הפרטים על רכב הפנאי העירוני מסתכמים רק בהיותו מבוסס על הונדה ג'אז אותה אנו מכירים מישראל (פיט בכמה מקומות בעולם), כאשר מידותיו תהיינה קרובות למתחרים הישירים בסגמנט הרלוונטי לו. בהצהרותיה של הונדה השבוע, נמסר כי "הרכב יהיה בעל קווים ספורטיביים, דינאמי, מושך את העין ומרווח לנוסעים ושימושי מאוד".

האורבן קרוס-אובר ככל הנראה יוליד לפחות עוד דגם מקביל, קטן יותר - מסתמן שלקבוצת המיקרוואנים. הרכב יהיה בעל נתונים טכניים דומים לג'אז וישווק עם מנועים ידידותיים לסביבה. בהונדה מעניקים לסוללת הדגמים החדשה משקל נכבד, שכן אלה נכנסים להיצע במטרה להכפיל את הכנסותיה של הונדה בעולם לששה מיליון עותקים בשנה עד שנת 2017 ולאפשר לה להתברג טוב יותר בצמרת. עוד פרטים עליו, ייחשפו בחודש הבא.

הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully