וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו חושפת סלונית מפוארת ומסעירה

ב.מ.וו מציגה את M6 גראן קופה מצוידת במנוע בנזין טורבו עם 560 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות. בכורה רשמית בתערוכת דטרויט הקרובה

באיחור קל, ב.מ.וו מגיבה למרצדס CLS AMG63 ולאודי S7 וחושפת בפעם הראשונה תמונות ומידע אודות הגראן קופה מסדרת הפאר תחת חטיבת הספורט M. המכונית החזקה ביותר שלה בקבוצה זו מגיעה עם מנוע שמונה צילינדרים עתיר כוחות, תיבת שבעה הילוכים רובוטית וביצועים שיציבו רף גבוה לשתי הגרמניות הקשוחות, ואף לפורשה פנמרה.

בחזיתה של M6 גראן קופה מאוכלס מנוע עוצמתי המשותף ל-M5 החדשה, וזה בנפח 4.4 ל' טווין טורבו בעל תפוקה מרבית של 560כ"ס ו-69.1 קג"מ מטווח של 1,500 סל"ד. מדובר בהספקים מעט יותר טובים מאלה של מרצדס (550 כ"ס) וכך גם עולה בנתוני התאוצות בין השתיים.

הכוח עובר לגלגלים בסרן האחורי דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד המאיצה את 2 הטונות הבווארים ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בלבד (4.3 במרצדס) ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש. ב.מ.וו תאפשר להסיר את מגביל המהירות הממוחשב ולהגיע איתה גם ל-290 קמ"ש בחבילת ביצועים נפרדת בתשלום נוסף.

קוסמטית, נבדלת הסלונית ארבע דלתות מהגרסה שנמכרת כיום גם בישראל עם כיתובי M מסורתיים מאחור, בצידיה, מפלטים כפולים, חצאיות צד, ספויילרים, ולובשת חישוקי 20 אינטש על מערכת מתלים מונמכת וספורטיבית המחוזקת גם על ידי ערכת בלימה תחרותית.

בתא הנוסעים, מלבד האופציות והבקרות הטכנולוגיות המוכרות של החברה ממינכן, נוכח עור בגוון חום ונגיעות קרבון לסדרות M, גלגל ההגה הייחודי למכוניות החטיבה וזוג מושבים קדמיים ספורטיביים בעלי משקל נמוך יותר מהאחות הרגילה.

ב.מ.וו תחשוף את ה-M6 גראן קופה בעוד חודש בתערוכת דטרויט בינואר עם בכורה שנייה בתערוכת ז'נבה ליבשת אירופה. מיבואנית ב.מ.וו לישראל 'דלק מוטורוס', נמסר לוואלה! רכב כי כרגע המכונית אינה מתוכננת להגיע ארצה.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully