וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס E קלאס מתחדשת

מרצדס חושפת מתיחת פנים למכונית הסלון E קלאס ומציידת אותה בתא נוסעים משודרג, מנועים אקולוגיים וביצועים טובים יותר. בכורה בז'נבה, בישראל במחצית השנייה של 2013

כמו רבים ומנוסים ממנה, גם מרצדס נכנעה תוך פרק זמן קצר להדלפות גולשים לרשת ומפרסמת במהרה את הפרטים על מרצדס E קלאס החדשה. זוהי מתיחת פנים ראשונה לדגם החדש שהוצג לפני כשלוש שנים תחת קוד החברה W212, ובמסגרת סט העדכונים מקבלת מכונית הסלון את הופעתן החיצונית של C קלאס ואף רומזת על דמותה של ה-S קלאס הבכירה שתוכשר לא הרבה זמן אחריה.

מעצבי מרצדס מספרים על הדגם המחודש כי הקפידו להדק את השורות בקרב המשפחה, וליצור קו אחיד עם המכוניות החדשות של המותג. מבנה החלק החזיתי חולק דמיון רב כעת ל-CLS החתיכה, והפרופורציות עובדו מחדש על פי הקווים הקלאסיים של הדור הנוכחי תוך שינויים קלים. במסגרת מתיחת הפנים הוחלף האזור הקדמי בכמה נקודות, וזה כולל פגושים שונים, יחידות תאורה גדולות יותר, נורות LED חלקיות משובצות בהן כמובן, והגריל מקבל לוע ספורטיבי בולט.

בחלל הפנים בוצעה מלאכה קפדנית, עם מעט חיזוקים באיכות החומרים, הדיפונים ומערכות השמע והבטיחות. במרצדס מגדירים את האפגרייד הזה כ"subtly reworked", כלומר ליטוש עדין של הקבינה תוך התמקדות בנוחות ושימושיות טובה יותר. במרכז הקונסולה מופיע כעת הפרדה עם תיחום קישוטי בין החלק העליון לתחתון ואותו ניתן לבחור בגוון עץ או אלומיניום. תוספות חדשות הן שעון מרכזי וגלגל הגה מעודכן במתגים ותפעול מנופים בשידוך לתיבה אוטומטית. בקרות ההגנה מועברות במלואן מהדגם טרום מתיחת הפנים, לרבות "קדם הגנה".

קו המנועים של ה-E קלאס החדשה מורכב משבע חטיבות כוח, שתיים מהן בנזין בפעימה הראשונה ועוד חמש לוגמות סולר בטכנולוגיית 'בלו-טק' וכן מנוע היברידי. מנוע הבנזין הבסיסי מסדרת ה-200 מפיק 184 כ"ס, 30 קג"מ ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות, כשאר מעליו מוצבת יחידה עם הספק משודרג ל-211 כ"ס ו-35 קג"מ וזו מקצצת את המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש ל-7.4 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-16 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (יצרן).

בגזרת מנועי הסולר, הספקים שינועו בין 136 ל-252 כ"ס עם צריכת דלק בטווח שבין 19 ל-22 ק"מ לליטר. הגרסה ההיברידית לה מנוע חשמלי מפיקה 231 כ"ס ו-75 קג"מ, ומחזירה קרוב ל-24 ק"מ לליטר. כל המנועים ב-E קלאס החדשה משודכים לתיבת 7 ג'י טרוניק משופרת עם שבעה יחסי העברה ותפעול מנופים מגלגל ההגה כאמור, או תיבה ידנית לה ששה הילוכים. בקרה חדשה בתיבה האוטומטית תאפשר שליטה ידנית מלאה עם החזרה למצב אוטומטי בניהול מחשב.

ה-E קלאס החדשה תופיע לראשונה בתערוכות רכב בארה"ב, לאחר מכן בז'נבה ולישראל תגיע במחצית השניה של 2013, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית כלמוביל.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully