וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרה עלית: לקסוס LS החדשה בישראל

יבואנית לקסוס החלה בשיווק הגרסה החדשה של מכונית הדגל המפוארת לקסוס LS בשתי מהדורות בתום מקצה שיפורים נרחב. המחירים, החל מ-695 אלף שקלים לגרסת בסיס

יבואנית דגמי היוקרה לקסוס לישראל 'לקסמוטורס', החלה בשיווק מכונית הפאר החדשה מסדרת הדגל המפוארת LS. המכונית עודכנה בקו הוויזואלי הנוכחי של דגמי המותג היפני (מבית טויוטה), וכוללת שורה ארוכה של שדרוגים במערכות ההינע, הבטיחות הבידור וקו הפינוקים המאובזר עד קצה. לקסוס טוענת ל-3,000 שינויים תוך חיזוק היבטים חשובים ביניהם בידוד תא הנוסעים ויכולת הניהוג של המכונית.

לקסוס ביצעה ב-LS צרור עדכונים קוסמטיים חיוניים המשווים לה הופעה יותר ספורטיבית ומושכת, במיוחד כנגד המתחרות הישירות מגרמניה ביניהן אודי, ב.מ.וו ומרצדס (שתחשוף דגם חדש ל-S קלאס בקרוב). ה-LS מאופיינית בפנסי חזית חדשים ביניהם שבכה צרה ולוע שונה, עם התקנת תאורת LED מלאה בשני הקצוות.

כפי שהיה עד כה, ה-LS החדשה תמכר בישראל בשתי גרסאות מנוע: LS460 וה-600 ההיברידית, עם חיבור לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח לגלגלים מאחור. לגרסת הבנזין, מנוע V8 בנפח 4.6 ל' בעל תפוקה מרבית של 387 כ"ס ב-6,400 סל"ד (50 קג"מ). התאוצה הקלאסית מהמקום ל-100 קמ"ש אורכת 5.7 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

הגרסה ההיברידית, 600lh, מצוידת במנוע 5.0 ל' בעל הספק משוקלל (היברידי) של 445 כ"ס ו-53 קג"מ מ-4,000 סל"ד. הוא משגר את היאכטה המפוארת ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות ומחזיר בממוצע צריכת דלק של 10 ק"מ לליטר בעיר, ועד 11.6 ק"מ בנסיעה משולבת. מדד זיהום האוויר עומד על ציון 12 ירוק.

רמות המפרט של ה-LS נחלקות לארבע או שלוש, מותנה בדגם הנבחר. תא הנוסעים כולל כסטדנרט (לאקצ'רי) מערכת מרכזית לה צג מגע בקוטר 12.3 אינטש, מושבי עור סלוניים, מתלי אוויר, בקרות ראייה מתוחכמות לחנייה, וילונות חשמליים, 8 כריות אוויר ועוד. ברשימת האופציות במהדורות מפוארות יותר מערכות עם 19 רמקולים, כניסות מרובות למכשירים, עיסוי שיאצו במושבים האחוריים, הדום חשמלי ומגוון פינוקים חדשים.

לצידן של רמות האבזור לעיל, פרמיום','היי פרמיום', התווספה בשנת הדגם 2013 גם חבילת ה-F ספורט לנהג הלימוזינה הממהר. זו מצוידת במרכב נמוך יותר, מערכת מתלים ספורטיבית, מוט מייצב, בקרת הילוכים מההגה (מנופים), בלמי ברמבו וקיט חיצוני קרבי.

מחיריה של הלקסוס LS החדשה יחלו ב-695 אלף שקלים עבור ה-LS460, ועד 915 אלף שקלים ללקסוס ההיברידית בגרסת לאקצ'רי. חבילת היי-אנד מאמירה את העלות הסופיתב בדגם זה ל-1.12 מיליון שקלים.

לקסוס LS. אתר יצרן
לקסוס LS/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully