וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סילברדו מתחדש

שברולט מרעננת את טנדר העבודה שברולט סילברדו והתאום סיירה מחטיבת GMC. בקנה: הנדסת אנוש משופרת, חסכון בדלק ויכולת כביש משודרגת

שברולט תפתח את 2013 עם כמה כלי-רכב חדשים ביניהם הקורבט הספורטיבית, אולם בצד הפרקטי יותר היא חושפת את הסילברדו החדש והתאום שלו סיירה מבית GMC לאנשי העבודה והשטח. שני הדגמים עברו שדרוג מקיף במכללים החל בפלטפורמה ועד יחידות ההנעה שהתכווצו כדי לקזז את צריכת הדלק, כשבנוסף תהיינה תוספות מודרניות לתא הנוסעים ויכולת נשיאה גדולה יותר. מדובר בכלים הרווחים ביותר של הקונצרן האמריקני (רווח של 10,000 דולרים על אחד שנמכר).

בעיצובו החיצוני אין הרבה שינויים לעומת הדגם היוצא מ-2007 (האחרון שחשף מתיחת פנים). מעצבי החטיבה האמריקנית מספרים על איפוק בתכנון, והקפידו על תכנון סולידי למעט שינויים קלים בחלק הקדמי לטובת קירור המנוע והבלמים. תא הנוסעים לעומת זאת, נעים יותר לשימוש (אילוסטרציה סופית בתמונה), עם הרבה תאי אחסון, כניסות למכשירים, בלו-טות' מובנה, מתגים גדולים וברורים, לוח מחוונים מעודכן ודלתות כניסה מרווחות לנוסעים מלפנים ומאחור. איכות החומרים גם עלתה מדרגה.

הפלטפורמה כוללת כעת מתלים חדשים בעלי ריסון יעיל ויכולת נשיאה מתוגברת. היגוי חשמלי ישפר את צריכת הדלק ויאפשר תמרונים קלים במהירות איטית (אם כי יפגם מעט במשוב במהירות גבוהה). בשברולט מציינים גם ערכת בלימה חזקה יתר לטיפול בשינויי משקל קיצוניים תחת עבודה מסיבית של המרכב הגם תתרום לבטחון בנהיגה. בפעם הראשונה, תהיה לסילברדו 1500 גם אופציה לארגז גדול יותר (2 מ').

בחזית הסילברדו והסיירה מנוע 4.3 ל' V6, גרסת ביניים עם 5.3 ל' V8 ובקצה 6.2 ל' V8 המשותף לשברולט קורבט עם תפוקה לא רשמית של 450 כ"ס. כל המנועים עברו כיול מחודש להוריד בשיעור ניכר את צריכת הדלק ואלה מחוברים אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית בטכנולוגיית Auto Grade Braking, המסייעת לשמור על כושר האטה תחת עומסים בפיקוח מחשב (מונעת שחיקת רפידות).

את הנתונים הטכניים המלאים תחשוף גנ'רל מוטורס עם פתיחת תערוכת דטרויט בחודש הבא.

מיבואנית שברולט לישראל UMI, נמסר לוואלה! רכב כי "הסילברדו שהושק בארה"ב הינו רק מדגם 1500. דגם שלא משווק בישראל. בישראל משווקים את דגם 2500 ומעט מדגם 3000. דגמים אלה יתחדשו בארץ במהלך 2014".

שברולט סילברדו. אתר יצרן
שברולט סילברדו/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully