וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני על עקבים לוהטים

מיני חושפת את גרסת פייסמאן ג'ון קופר וורקס לבושה מלתחה קרבית ומנוע טורבו בעל הספק מרבי של 219 כ"ס. אופנת חורף חמה

מיני פייסמאן היא למעשה גרסת קופה חריגה של קאנטרימן: שתי דלתות, קצת פחות מרחק מהרצפה ואבזור שונה. חוג מעריצי המותג הבריטי-גרמני לא מתים על הדגם הזה (וגם לא על כל הורסיות האחרות), אבל כשג'ון קופר וורקס נכנס לתמונה הם משנים גישה באופן מיידי. האם הם יקבלו את הפייסמאן JCW?

תניע את פייסמאן JCW אותה יחידת בנזין טורבו מנוסה שפותחה על ידי פיג'ו-סיטרואן וב.מ.וו לפני כמה וכמה שנים. נפח המנוע עומד אם כן על 1.6 ל' טורבו בנזין כשזה מפיק 219 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-28.6 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. השידוך הוא לתיבה ידנית לה ששה הילוכים, או אופציה לאוטומטית עם תפעול מגלגל ההגה.

הביצועים של פייסמאן ג'ון קופר וורקס בהחלט עומדים בקנה אחד עם המוניטין שלו: 0-100 קמ"ש ב-6.9 שניות (7 שניות בקאנטרימן) ועד 230 קמ"ש מרביים. מערכת ההנעה של הפייסמאן היא כפולה, אולם היא מבוקרת מחשב ויכולה לשלוט על העוצמה בין שני הסרנים בהתאם לצרכי הנהג.

כפי שנהוג בסדנה הבריטית המוכשרת, תקבל הפייסמאן ערכת מתלים ספורטיבית (מינוס סנטימטר לכוון הקרקע בהשוואה לדגם הרגיל) בעלת יכולת תחרותית, בלימה משודרגת, היגוי מהיר יותר ובעל משקל מדויק וצמיגים גדולים ודביקים מולבשים על חישוקי 19 אינטש, או 18 אינטש קלים.

להשלים את האווירה, מצייד ג'ון קופר את תא הנוסעים במושבי ספורט יעודיים, ידית הילוכים והגה ספורטיביים, דיפונים מושחרים-אדומים, לוגואים בכיתובי JCW, ומערכות בידור קצת יותר יוקרתיות בשם המיתוג הנפרד.

מחירה של פייסמאן JCW באירופה יעמוד על 30 אלף יורו (כ-150 אלף שקלים לפני מס). בכורה ראשונה בתערכות דטרויט ולאחר מכן תופיע במרס בז'נבה. לישראל צפויה להגיע פייסמאן ברבעון השני של 2013, כך מפי היבואנית דלק מוטורס. טרם נקבעו מחירי הדגמים.

מיני פייסמאן ג'ון קופר וורקס. אתר יצרן
מיני פייסמאן ג'ון קופר וורקס/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully