וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי מבשלת את התגובה לאודי A3

ניסאן הפקידה את ייצור הקומפקטית פרמיום של אינפיניטי במפעל המרכזי בבריטניה. תבוסס על פלטפורמה משותפת למרצדס A קלאס ותשלב את העיצוב הספורטיבי של המותג

ניסאן, בעלת הבית של מותג אינפיניטי היוקרתי, הודיעה היום (רביעי) כי תייצר בפעם הראשונה מכונית של אינפיניטי במפעל הייצור הבריטי בסנדרלנד, מקום הרכבתו של קשקאי וג'וק. החברה היפנית נערכת לתפוקה מתוגברת ומעריכה שהכמות תעמוד על 60 אלף עותקים בשנה.

האינפיניטי החדשה, שתשאב השראתה מרכב הראווה את'ירה שהוצג לפני כשנתיים בתערוכת הרכב בז'נבה, תבוסס על פלטפורמת מרצדס A קלאס לאור שיתוף פעולה טכנולוגי בין רנו-ניסאן ודיימלר. אינפיניטי תשווק את הדגם כרכב למשפחות צעירות מבוססות כשלנגד עיניה כיבוש פלח השוק מידי מרצדס, אודי, ב.מ.וו וגם וולוו שנכנסה אליו לאחרונה.

בכירי אינפיניטי סיפרו לאחרונה בראיון לכלי-התקשורת בצרפת, שגרסת הפרמיום הקומפקטית תהיה "שונה מכל דגם אחר בקבוצה" ואף הוסיפו כי לא מדובר במכונית פרמיום מכווצת הנשענת על רכב פנאי (סדרות EX).

"זהו ציון דרך בשבילנו", אומר קולין דודג', ראש המטה בסנדרלנד. "זוהי המכונית היוקרתית הראשונה שמיוצרת כאן והשקענו מעל 400 מיליון יורו כדי לעמוד בסטנדרטים האיכותיים של אינפיניטי" מוסיף.

כמה יוותר מרכב הראווה? מוקדם לחזות. אולם, מי שאחראים על העיצוב הם מנהלי חטיבת התכנון של ניסאן בלונדון, ועל כן אפשר להמר על עיצוב ספורטיבי ומנקר עיניים התואם את צו האופנה האחרון של שני המותגים. חשיפה רשמית במהלך 2014 ותחילת ייצור בסופה. על מנועים ותכונות מוקדם מאוד לדווח.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully