וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פולקסווגן גולף R קבריולה

פולקסווגן משחררת סרטון ובו מציגה את הגולף קבריולה R הספורטיבית שתזכה לבכורה לקראת תערוכת ז'נבה במרס. בחרטום ימתינו 266 כ"ס

על רקע השקת הדור השביעי של פולקסווגן גולף, הקונצרן הגרמני מפיץ קליפ חדש ובו נחשפת בפעם הראשונה, אחרי קדימונים אשתקד, גרסת ה-R של הקומפקטית הפופולארית באירופה במהדורה פתוחת-גג (קבריולה).

הקבריולה R נחשפה כקונספט בתערוכת המכוניות המשופרות בגרמניה ב-2011 כדגם ראווה, אולם עד לאחרונה סרבה פולקסווגן לשחרר פרטים אודות גרסת הייצור ותאריכי הפצתה המדוייקים. גם כעת יש לציין, לא כל המידע פורסם במלואו, שכן המכונית תזכה לפחות לשתי בכורות ב-2013 ותצא לכבישים ברבעון האחרון של השנה הבאה.

בחזיתה, מאוכלס מנוע ה-2.0 ל' טורבו הוותיק של הגולף R, כשלזה הספק של 266 כ"ס וכ-37 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רובוטית עם תפעול מגלגל ההגה. את ההאצה ל-100 קמ"ש תסיים בתוך פרק זמן של כ-6 שניות ומהירותה המרבית תעמוד על כ-250 קמ"ש.

לצידה של הגולף GTI החדשה תעמיד פולקסווגן, כפי שעשתה בשנים קודמות, סוללה של מכוניות ספורט תחרותיות במחיר וביכולת (כולל בפולו ואפילו באפ!). בישראל אם זה חמק מעיניכם, נמכרו בשנים האחרונות שתי מכוניות מסדרת ה-R: גולף ושירוקו.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully