וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוונטרה: ספורט איטלקי עם לב אמריקני

חברת הרכב מזנטי האיטלקית מקבלת אור-ירוק לפרויקט מכונית הספורט אוונטרה, ומחליפה את היחידה המקורית בקרביה במנוע שנשלף משברולט קורבט. 700 כ"ס בקצות האצבעות

'מזנה אוטומובילי' היא חברת רכב איטלקית קטנה, אך בבעלות מנהלים מנוסים ומיומנים שמאורגנים להכשיר סדרת מכוניות ספורט קיצוניות לכביש הציבורי במהדורות מוגבלות. בדיוק לפני כשנה פרסמו איורים מעטים לרכב כזה תחת הכותר 'אוונטרה', אז עם מנוע ששה צילינדרים שטוח לו 600 כ"ס. אולם כעת הם מעבירים הדגם שלב נוסף, כשגולת הכותרת היא המנוע החדש שנלקח משברולט קורבט.

ההבדלים בין דגם הקונספט לרכב המוגמר קטנים מאוד, להוציא שימוש בעוד כמה גוונים מלבד הכחול העמוק. זוהי מכונית דו-מושבית בעלת מידות קרובות למקלארן MP4-12C למשל, ותא נוסעים מינימליסטי עם מערכת שמע בסיסית בלבד, השומר על הרוח הקרבית של ההופעה הכללית.

השאסי של האוונטרה פותח באופן עצמאי, והוא עשוי פלדה קלת משקל. את המרכב יוכלו הלקוחות לבחור אם יהיה מסיבי פחם (קרבון) או אלומיניום, מה שמבטיח להם הרבה אקשן על הכביש ומכונית שמגיבה בנחישות לפקודותיו של הנהג. משקלה, לא עובר 1.5 טון עם שני נהגים.

אבל, את השינוי הגדול ביותר כפי שצוין אפשר למצוא בליבת האוונטרה. תניע אותה חטיבת כוח חדשה של שברולט המשרתת את דגמי הקצה של שברולט, כשהנפח עומד על 7 ליטרים שמונה צילינדרים, עם תפוקה מרבית של 700 כ"ס ו-86 קג"מ. היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 350 קמ"ש. אחראית על העברת העוצמה היא תיבת הילוכים סיקונסאלית תחרותית לה ששה יחסי העברה.

כמו רוב הדגמים הנדירים של סדנאות רכב פרטיות, גם מזנטי תציג את המכונית באחת מתערוכות הרכב הקטנות והיוקרתיות באירופה (מונטה קרלו) וכן בערב הסעודית - היכן שלקוחות פונטציאלים יעמדו בשורה להוסיף אותה לקולקציה. המחירים יעמדו על כ-320 אלף יורו (כ-1.6 מיליון שקלים לפני מס).

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully